|
|
|
|---|---|
|
Vad ska man begära för en riktigt fin BMW 730D E65 tillverkad 11/02 dvs i svenssonmun kallad årsmodell -03. Svart, svart läder och valnöt samt i princip all utrustning som finns. Fjong nya Yokohama AVS Sport på original 18" fälgar. 7900 mil, importerad 3/06, en ägare i Tyskland och en i Sverige. Ni som kan detta riktigt bra svara mer än gärna, hyffsade gissningar har jag själv. Det ska vara ett pris så bilen blir riktigt intressant på marknaden och går iväg relativt omgående. MVH/ Qvarnis | |
|
260.000-280.000 borde du ha pengarna hemma inom en vecka. Fick liknande för en sv-såld 02:a 745 med historik på papper, en ägare och i helt rätt skick/ version samt nya vinterdäck på fälg. Handlare är de enda som får mer än 300kkr för en E65 av tidigaste årsmodeller idag. Betänk att modellen är behäftad med en mängd styrenheter på första årsmodellerna som har en tendens att vara mindre pålitiliga när de kommer kring 5-6 år, de kan kosta flis(i e, hände mig samt en bekant till mig i tyskland). Kolla gärna med FBs interna register om bilen varit krockade eller med om något så är du säker på att bakgrunden är juste om det skulle bli problem senare. Mvh Asken A true man listen twice as much as he speaks. |
|
|
Asken Tack för det. Var mindre än jag räknade med, trodde man kunde plocka ut en bit över 300' för en riktigt fin bil. Det brinner inte att sälja imorgonbitti direkt men max ett par veckor bör det ta. Bilder: Länk Länk Någon annan som har åsikter och kunnandet i frågan? MVH/ Qvarnis |
|
|
Rent generellt är det säkert inte enkelt att sälja beg bil privat i de här prisklasserna. |
|
|
Det finns en tråd som tar upp ungefär samma problematik... Länk Mvh/ Niclas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.