|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! det är så att jag håller på att byta värmepaket, har kommit så långt att jag ska ta ur det gamla nu men det sitter en plåtbit som "håller" dem 3rören har ingen anning om hur jag får bort den, den sitter på torpedvägen och hittar ingen stans att skruva bort den på.. verkar nästan vara nitat eller något, hoppas ni fattar vilken plåt jag menar annars får jag ta kort på den, Någon som kan hjälpa mig :( Tack på förhand!! | |
| glömde skriva att det är en 525 93a jag byter värmepaketet på. =) | |
| Länk | |
|
Fick du loss rören som går genom väggen till motorrummet? Jag håller på och byter på en 520 E34, och har fastnat på samma ställe. Dom sitter som berg, verkar vara en hel plåt som håller i dom. Hur får man loss detta? |
|
|
Jo då det löste sig till sist! Jag tog bara bort dem uttre panelerna först och då var det omöjligt att få ut värmepaketet, var svart "plast panel" eller vad man ska kalla det som var ivägen ("plast panelen" satt vid hörnet mellan värmepaketet och där rören går ut i motorumet..) Prova att ta bort allt som ser ut att kunna vara ivägen för rören.. har tyvärr ingen bild men hoppas du förstår lite av det jag skrev iaf :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.