|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| vete fan va ja ska göra...om man får 1 års garanti täcker den dom flesta skadorna på bilen? nåt som vet | |
|
Vissa skador kan hamna under förslitningsdetaljer. Det verkar vara populärt hos bilfirmor att köpa sig från ansvar genom att låta dig köpa en garantin hos en tredje part. Detta företag har i sin tur inte nått intresse i goodwill utan säljer bara "garantier". Får du dock garantin av bilfirman är det säkert annorlunda. |
|
| dini; Om du nu inte är helt inställd på att snabbt ha en gul m3 cab, utan är mer inställd på att ha en m3 e46 generellt, finns det hur många fina som helst på beg.marknaden. Alltför många för att välja en delvis omlackad, söndersänkt m3:a med motorproblem etc. | |
| coldhex va menar du med om man får garantin från firman e d annrlunda? det e dom som står för det sa säljaren o han sa att d täcker d mesta..men ja ska ringa ditt o kolla för säkerhets skull vad d täcker o va det inte täcker...e det inte bäst så? | |
| Jag menar att det kan finnas olika villkor och vilja till goodwill. Jag vet ett exempel på garanti där det i det finstilta tex. står att garantin inte gäller vid överhettad motor eller bankörning, oaktsamhet etc. Och vem vet vad förra ägaren haft för sig. Min poäng är att kolla upp vad garantin gäller väldigt noga. | |
| coldhex...jooo det e sant så so du säger..gud vet va dom andra ägeran har gjort med bilen...ja kan hitta en svart eller silver m3a..men ja tycker det e så vnaligt med d färgerna men ja ska nog kollla upp garatin nogrant som du säger så får man se va som händer.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.