|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| håller med vetoni! knappast ngn entusiast som ägt den bilen | |
|
Länk den här ser finare ut. men var till salu på blocket för 290 för ett tag sen. i landskrona |
|
|
Ang cabben så har jad en del info om det är den bil jag tror, kan du ordna reg nr så jag inte säger något om en bild som jag inte känner till!? Om den är nysåld på Automax i Kalmar så har jag en hel del info! Mvh München München |
|
| Munchen, tänker du på den bilen som va i Elmia ?? | |
| På strippen i lödde och helsingborg har jag sett en bil köra flertalet ggr som ser exakt ut som den i annonsen - cabbe, samma fälgar, samma färg, samma sänkning (samma lilla tjej i ena njuren). Det var ingen rolig syn, eller rättare sagt - den var inte rolig att höra. Det var ett väldigt högt metalliskt tickande från motorn. Jag är ingen mekaniker men det lät riktigt, riktigt illa. | |
|
munchen, tror inte det är denn bilen. men som jonte säger är det nog har också sett den i lödde. motorn vet jag inget om men den ser fräsh ut på utsidan faktist. |
|
| jonteandersson, M-bilarna låter nästan som ett motorrass när som. | |
|
Maxad; Jag har tre vänner som kör m3 e46, själv kör jag z3m. Den bilen lät INTE ok. Bland folket där surrade spekulationer om något med ventilerna, så det var inte bara jag som anmärkte på ljudet. Det lät när bilen stod på tomgång, ett högt, intensivt tickande. Jag håller med blackmanswish, bilen ser fräsh ut! Det var väl också en anledningen till att det gjorde lite ont när man hörde motorljudet. |
|
|
Ventoni: Sorry, min miss. 6ggr på ETT år är högst oroväckande och inget jag skulle köpa. Känns som varenda en som köpt den inom nån vecka velat bli av med "problemet" snabbast möjligt. Sen ang den "tickande" M3an. Hur f*n kan man ut och köra med bilen överhuvudtaget om den inte låter bra? Den ska ju bara startas för att göra feldiagnos och sen åtgärdas. |
|
|