|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| håller med vetoni! knappast ngn entusiast som ägt den bilen | |
|
Länk den här ser finare ut. men var till salu på blocket för 290 för ett tag sen. i landskrona |
|
|
Ang cabben så har jad en del info om det är den bil jag tror, kan du ordna reg nr så jag inte säger något om en bild som jag inte känner till!? Om den är nysåld på Automax i Kalmar så har jag en hel del info! Mvh München München |
|
| Munchen, tänker du på den bilen som va i Elmia ?? | |
| På strippen i lödde och helsingborg har jag sett en bil köra flertalet ggr som ser exakt ut som den i annonsen - cabbe, samma fälgar, samma färg, samma sänkning (samma lilla tjej i ena njuren). Det var ingen rolig syn, eller rättare sagt - den var inte rolig att höra. Det var ett väldigt högt metalliskt tickande från motorn. Jag är ingen mekaniker men det lät riktigt, riktigt illa. | |
|
munchen, tror inte det är denn bilen. men som jonte säger är det nog har också sett den i lödde. motorn vet jag inget om men den ser fräsh ut på utsidan faktist. |
|
| jonteandersson, M-bilarna låter nästan som ett motorrass när som. | |
|
Maxad; Jag har tre vänner som kör m3 e46, själv kör jag z3m. Den bilen lät INTE ok. Bland folket där surrade spekulationer om något med ventilerna, så det var inte bara jag som anmärkte på ljudet. Det lät när bilen stod på tomgång, ett högt, intensivt tickande. Jag håller med blackmanswish, bilen ser fräsh ut! Det var väl också en anledningen till att det gjorde lite ont när man hörde motorljudet. |
|
|
Ventoni: Sorry, min miss. 6ggr på ETT år är högst oroväckande och inget jag skulle köpa. Känns som varenda en som köpt den inom nån vecka velat bli av med "problemet" snabbast möjligt. Sen ang den "tickande" M3an. Hur f*n kan man ut och köra med bilen överhuvudtaget om den inte låter bra? Den ska ju bara startas för att göra feldiagnos och sen åtgärdas. |
|
|
ni pratar som om det är ett barn som sitter o gråter, det är jo en bil som är gjord av plåt, hur kan det göra ont när man hör en bil ticka, ni är för känsliga när det gäller bilar. Jonteandersson, jag har inte hört den bilen men jag kör runt i en M3a till vardag och jag tycker att de låter som ett motor ras vilken sekund som helst, så låter de helt enkelt. Den bilen kanske lätt något extremt men det förändrar inte M3an ljud i övrig. |
|
| Håller med Maxad faktiskt det är bara en bil. | |
|
För att reda ut vad jag vet så såldes det en ny cab på Automax i Kalmar till en bekant till mina föräldrar, bilens ägarinna dog senare och hennes man körde lite med den. Såg den senare på bilfirma i Kalmar som förmodligen sålde den vidare. Såg sedan för ett par månader sen en annons på nämnda bil. Om jag inte minns helt fel så var det i Landskrona trakten? Låter det vara osagt. Därav att jag vill ha reg nr så inte missförstånd uppstår! Svar till Maxad: Besökte ej Elmia så det kan jag ej svara på! München |
|
| Maxad; Hallåja! Du undrar hur man kan kännna obehag för missljud/misskötsel av en premiumbil som m3:an på ett entusiastforum som autopower.. Och du har inte hört den bilen, ändå ska du övertyga MIG om att den låter som en m3:an ska låta.. okey! Jag säger till dig som Kim Bodnia i "I Kina spiser de hunde" uttrycker sig; Ska inte du gå och kolla på en video? | |
| jonteandersson, du verkar inte läsa klart ser jag ?? när har jag försökt övertyga dig om nåt ? läs om mitt inlägg en gång till. Det är skillnad mellan att va märkes blind och Entusiast, och på tal om det när blev du Entusiast ? efter din TT eller `? | |
|
Nej du Maxad. Här stannar jag! Du får inte ner mig på din sandlådenivå. Lycka till med din motorras-låtande m3:a! ;) |
|
|
hahaha den va bra jonte |
|
| med tanke på hur den andra M3an som tråden från början handlade om kan jag inte direkt tänka mig att man bör göra affärer med denna snubbe! Kändes inte så bra och seriöst direkt! | |
|
ja du från pizzabagare till bilfösäljare hhahahah fråga om man får med en kebabpizza på köpet |
|
| jag va interserad av den gula m3an i hörby cars..tog den på en m3 test där vissa massa fel.. o som nån sa här det kommer en konstig ljud från motorn.. det har nåt med ventilerna o göra.. o sen den e om lackerad på massa ställen ..o max sänkt..går knappt o svänga med den utan den rör däcken | |
| Tråkigt att höra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.