|
|
|
|---|---|
| Kommer precis från Göteborg och ska svänga av vid Partille motet. Hinner se något rött mitt i högra fältet. Låter pang och sen skrap blandat med gnistor. Stannar och undrar vad som har hänt. Ser en röd ful Bobbycar sitta fast mellan halva fronten. Sabotage? Kan ju bara spekulera. Stod säkert någon Traktor raggare och kolla vem som skulle köra på den först. Måste man göra såna här saker bara för att roa sig? Kunde slutat illa. Bara att betala och vara glad antar jag. Så onödigt bara. Slutar inte förvånas! | |
| Är du säker på att den inte bara trillat av nåt flyttlass eller dylikt??? | |
|
Asså.. jag vet inte vad jag ska tro. Förra veckan när jag åkte där vid nästan samma tidpunkt fick jag en pet flaska kastad på bilen ungefär vid samma ställe.. Och folk skjuter med luftpistoler och allt möjligt skit på bilisterna. Körde dock med min Polo när det var Petkastar krig. Ringde och anmälde det till polisen och dom sa att dom hade vart med om en likande anmälning nyss Men på avfarten mot Östra sjukhuset. Känns nästan som att den borde rullat iväg eller ner i vägrenen om den åkt av något släp. Nu låg den på alla fyra hjulen och tittade på mig med ett riktigt Bobby leende. Tråkigt iaf. Hela fronten sprucken på mitten, 1 dimljus borta. Ventilen till däcket saknas samt inbränd plast på lyktorna samt lite av vänster framskärm och huv... Inget att göra. Bara att vara glad och hoppas att försäkringen täcker det. |
|
|
Bobbycar = "trampbil" utan pedaler...? Försäkringen lär täcka det om du har helförsäkring. Synd att saker som detta måste hända... finns ju folk som väjer för minsta lilla på vägen(t.ex. mindre stenar) för att sedan tappa kontrollen över bilen... _____Vraum!_____ |
|
| Det är extra trist på en annars så fräsch bil, såg den parkerad igår. Det vore konstigt om försäkringen inte täcker det vid helförsäkring. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.