|
|
|
|---|---|
|
Har en 330d sedan e46 -02. Mitt problem är att jag behöver hitta en remotesignal i bagaget. Min första tanke var att jag tjuver remoten från baklyset och på så vis får 12V till steget när jag startar bilen. Nu till det konstiga, när jag mäter över baklyset när bilen e igång och baklampan lyser så har jag endast 2,9-3V..??? Är det nåt special elsystem BMW har? Har läst tre år elektronik och i min värld så ska inte en glödlampa lysa på full kraft med endast 3 volt! Det enda som har 12V är bagagebelysningen och bromslampan när man står på hejdarn. Så vart ska jag ta 12V ifrån som endast är igång när bilen är igång? Supertacksam för svar!! MVH | |
| Antennförstärkern. | |
| Sök på: "E46 and remote" så hittar du inlägg däe det står vart du finner remoten. | |
|
Damien_E: Har du hittat en ordentlig remote än? Jag tog min från de org. slutsteg som sitter till vänster där bak på min coupé -03. Ärt dock inte säkert att alla E46 har slutsteg där bak kanske men har du ett org. slutsteg så kan du ju ta remote därifrån. Jag tog även högnivå signalen därifrån, som jag sen förvandlade tilll lågnivå, fungerar kanon. Mvh Jimmy Länk |
|
| sj gjorde ja en fuling i min bil.. körde de på parkeringslampan där bak.. funkar utmärkt enligt mitt tycke.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.