|
|
|
|---|---|
| Har varit och tittat på en sv såld Bmw 735ia -87. Bilen har ägds av en herre på östermalm i Stockholm mellan 1987-2001 service häfte ifyllt komplett. bilen har gått 12000 mil. Ägs nu av bilförsäljaren (privat). Han bytte in Bmw när han sålde en ny Lexus. Bmw vart M-testad vid inbytet. Allt verkar ju väldigt bra, skicket är också bra, Bilen är utr med Paket 2 tror jag det heter. + skinn inr. Nu undrar jag om 50000 kr som säljaren begär är rimligt. har sett 735 som gått 20000 mil för ca 25000 kr men då är väl dom risigare. Vad tycker ni att ett vettigt slutpris är. | |
|
50.000:- är helt OK för en E32:a i bra skick! De 25.000:- som skiljer en finfin E32:a från en mindre fin måste oftast ändå upp på något sätt, genom reparationer (slitdelar, plåt, etc.) eller rostlagning, etc. En bil med 1 ägare mellan 1987-2001 borde vaar i fint skick och är ju dessutom trevlig att äga, det är ju ingen bilnasarhäck som bytt ägare 30 ggr de senaste åren... om du känner för bilen tycker åtminstone jag att priset är rätt. Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :P :P :P Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! -> |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.