|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja det är verkligen bra gjort i bilen det syn att han kan sin sak verkligen :-) o bilen har han ju håll puts på med det syns, till omed hans föräldrars gamla volvo740 som han hade lånat i helgen var de bra puts på :-) var där o hämtade sänkfjädrar i helgen som han skickade med i köpet, så nu får man nog ta tag i att få dit den med snart, någon som sänkt sin 540 här med m-chassi?, dessa fjädrar skulle sänka 20mm fram o 10 bak tror själv det blir rätt lagom. Lelle BMWCS 03900 |
|
|
lelle,den va de när jag köpte den,därför jag har bänkpapper på den. står chipad/mappad i profilen men antar att de är chip då jag inte hittat lr sett något som jag tycker sett annorlunda ut för en ev mapp men men. Bytt kattarna till högflödes o sen 2,5" till första dämp sen 3" bakåt. Sen vad 540 har org verkar vara lite olika men pappret säger 314 i motorn. Piggare änn orginal i vilket fall som helst.... |
|
|
Lelle förbannat snygg bil du har, imolaröd passar mkt bra till E39. Hoppas du får många trevliga mil med bilen. |
|
|
oki bobba låter inte helt fel de :D tack så mycket Amet, diggar med att den e just e imolaröd:-) tror det ska bli trevliga mil bakom ratten i denna säkerligen i sommar :-) Lelle BMWCS 03900 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.