AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.244

Är denna M3a ett bra köp?

Hej
Jag är ingen BMW ägare ännu men håller på att kolla runt. På nedan länk så är det en M3 som jag är intresserad av. Jag vill veta vad ni tycker om denna bil och om det är ett bra köp??

Länk

måste säga att i vilket fall var den väldigt stilren, riktigt fin med dessa BBS fälgar och den fina inredning. Men tycker den verkar lite dyr? de där priset för en 02a i tyskland?
Jag tycker också den e lite dyr men den är fullutrustad, nya fälgar och däck CSL-optik och så verkar den vara i väldigt bra skick.
Vad tycker ni, är den värd 300K sek?
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
Den var riktigt snygg.
Den var snygg men jag tycker också den e lite dyr men 300 är okej pris för den.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Helrätt komponerad M3e46. Trevlig färgkombination och trevliga CSL-delar samt klassikt rejsiga fälgar.

Försök pruta lite priset känns något högt för en -02 med nästan 9000 mil.

Ja
122
Jante82
1M Coupé -11
Jag tycker du ska leta efter en annan bil, just på grund av inredningen, kiwi, maken till skitig, ful och sliten skinnklädsel får man leta efter, men det är min uppfattning. Den blir välidgt ful jämfört med en mörkare skinnklädsel, den blir lätt missfärgad och minsta grej syns oerhört lätt, då är vitt skinn tom bättre tycker jag. Sen läte priset lite högt också.

MVH Johan
Jante82
Tycker du klädseln ser skiten ut pga färgen eller ser skinnet slitet ut på bilden?
Smaken e som baken! Jag tycker svart också e snyggt men det är roligare med en lite annorlunda färg. Kanske e svårt att sälja bilen en dag eller inte. Beror på om någon annan fastnar just för kombinationen??

Håller med dig om priset. 300 inkl. skyltar kanske e ett hyggligt pris???
Ja
122
Jante82
1M Coupé -11
Vet inte just den bilen hur den ser ut i skicket på inredning men de M3:or jag sett med kiwiskinn har sett för taskiga ut. Om du tänkt åka till Tyskland för att kolla på bilar, kolla in några stycken i närheten så att du har några att gå på, i fallet bilar vet jag inte om jag håller med om ordspråket en bild säger mer än tusen.... En bil vill jag se i verkligheten och gå igenom allt innan jag säger bu eller bä..

MVH Johan
Fa
217
Fartglad
BMW M5 2002
Kolla så det inte är en italienimport, den verkar inte ha stolsvärme..vilket många bilar saknar där nere.
Oavsett ursprungsland..så hade jag haft det som ett krav..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.