|
|
|
|---|---|
|
jag har fått en liten bukla som knappt syns polarna säger att det är rost. buklan sitter vid vänster bak vid skärmen typ. hur åtgärdar man enklast sådana är det bara att ta bort den lägga på primer och sedan lack. bublan är bara 5mm max jag komemratt lägga upp bild senare. e36 328 coupe -95 | |
|
blästra å grunda lägg på färg. stenskott fyller jag i med typ spetsig tandpetare.större skador med liten pensel.då ser det ut som en droppe när det torkat. sedan skär jag bort den färg som sticker opp med rakblad tills jag har samma höjd som ursprungslacken.sedan polera.syns ingenting av mina stenskott.dom blir helt osynliga. fick iden här på autopower.funkar klockrent... schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
men i fal ldet ska blästras så måste ju det göra över hel skärmen elelr jag stcka hål på bublan och det kom lite vatten. får testa detta. |
|
|
DU BEHÖVER BARA BLÄSTRA DÄR SKADAN ÄR..TYP 1 CM I DIAMETER.ELLER TILLS DET ÄR FRISK PLÅT. LYCKA TILL. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.