|
|
|
|---|---|
| Ringde till bilprovningen förra veckan och beställde efter ett brief till en Tyskimporterad bil, hon sa att det tog ett par dagar att skaffa fram det eftersom det inte låg i bilprovningens databas men att jag skulle få det mailat till mig på ett par dagar...hur lång tid brukar det ta? | |
Transocean |
Ett par dagar, precis som hon sa. Juha |
| idag har det gått en vecka, brukar det 14 dagar eller? Är lite otålig=) | |
|
på bilprovningen bara... det är enda möjligheten att få reda på när du får ditt brief.. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
De gånger jag har frågat så har jag fått det faxat inom en timme, men då har jag varit mycket vänlig men mycket bestämd.... Mvh Johan |
| Se till att ringa till den stationen som gjorde regbesiktningen för det är dom som har brevet liggande tror jag. Jag fick mitt efter en dag eller två. | |
| Ligger kvar lokalt hos stationen i 3år innan handlingarna skickas till centralarkivet. Är de lagrade så är det bara att ringa kundtjänst och be om kopior. | |
|
Samtliga originalhandlingar arkiveras numera av Vägverket, handlingarna från äldre registreringsbesiktningar finns kvar på stationerna så länge arkiveringstiden löper... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Ringde och beställde en kopia på mitt brief i fredags och fick faxet idag iaf. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.