|
|
|
|---|---|
| Min nedre list på framdörren på en 520-93 har släppt och är mer eller mindre slut. Var hittar jag nya lister och clip till bra pris? Finns det pirat? Gissar att orginal är svinedyrt | |
|
clips kostar inte många kronor på bmw , tror inte clips till dina lister skulle vara undantag, men vad listerna kostar vettefan. Annars finns väl mängder med e34'or på skroten att länsa på bra lister. |
|
rsarits |
Finns bara original tyvärr. Listen längs ner på dörrens underkant kostar 450:- i grundlackerat utförande, de svarta är billigare. Vilken du skall ha beror på om du har M-paket eller inte. Observera att de svarta inte går att lackera. Listen mitt på dörren kostar 260:- till framdörrarna, bak är troligen lite billigare. Clips är billiga till BMW generellt, de brukar kosta någon eller några kronor styck. |
|
Listen är svart på min bil, men det sitter ett M på bakluckan. Vad det betyder har jag ingen aning om? //Jocke |
|
| Det betyder troligen då att ngn dekal trimmat din bil , som sagt tidigare: clips och lister är förvånansvärt billigt på bmw , pirat finns nog inte. | |
|
list kan du nog hitta på skroten. clips kostar som sagt inte många kronor på bmw. jag köpte på mig ett lager med clips för framtida bruk :) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.