|
|
|
|---|---|
|
Funkar t.ex. Biltemas motorstativ att hänga upp en M/S50 på? Tycker det ser sjukt ut med den hävarmen som blir men... Kan svänghjulet sitta kvar? Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
har haft en komplett S38 hängandes i ett stativ från biltema. dom palla 500kg tror jag, vilket är MYCKE så de funkar allt. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Ok vad bra, hade börjat skissa på ett eget när jag såg Biltemas... Snacka om prisvärt. Hur monterade du? Bör man plocka bort svänghul och koppling eller går det ändå? Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Svänghjul och koppling måste bort. Biltemas är lite svajjigt med en hel M50 på. Men det håller. ___ Jag trivs bäst på sladd. |
|
|
Mmm jag anade det. Det går ju alltid att förbättra det lite också men huvudsaken är att det funkar... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
Kan säga att stativet från Biltema var över all förväntan! Jag kan verkligen rekomendera det... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
kör biltema på både stativ och motorlyfft har funkat klockrent ! mvh robban |
|
|
har fått problem med våra motorlyft från biltema. verkar som kulventilen i pumpen kärvar, så den går knappt att pumpa upp, jävligt irriterande, men troligtvis bara et tmåndagsex så polarna aldrig haft problem med sina. Mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Jag har haft V12:an i Biltemas stativ under helrenoveringen utan minsta problem! MVH Robban B |
|
| Har också hängt en M70 i biltemas stativ utan problem, men det är lite svajigt.. :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.