|
|
|
|---|---|
| Någon som vet vart jag kan hitta 15" Alpinafälgar till min 323-82? | |
|
Jag vill också ha tag i såna. Det är INTE lätt. Det finns ju nästan inga alpinor i sverige. (tror det finns 2st B6or.) Nån som vet om E30ins alpina-fälgar passar på E21an? Jag har haft lite tur iaf och fått tag i en alpina B6 spoiler. =) Hoppas du hittar några, dom e ju så snygga!!! Mvh Johan |
|
jannebmw |
kolla på Länk dom har en massa roligt om du går in på 02 sidan finns det alpina stuff inte billigt men bra har själv beställt därifrån |
|
"luften" här på bmwpower äger ett par sådana som han så vitt jag vet har till salu. ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
groze: det är samma bultmönster på e30 och e21! men sen hur det är med inpressning vet jag inte riktigt... Ska det vara på det viset?! |
|
|
Jepz, "luften"´s e till salu.. =) Bemari Bilen före bruden..!!! |
|
|
stensth: Jag har för mig jag har sett bilder på e21or med 16" alpinafälgar, dessa fälgar hade även mycket smalare fälgkant. Kan dom ha varit E30ins? Kanske går med spacers annars. //Johan |
|
|
groze: hmm, om det har varit 16" så är det inte original vad jag vet i alla fall... E21:orna satt det 15" på standard! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Hej, har Alpinas katalog hemma, till e21 fanns det fälgar i 13" och 15", med offset 12 och 6. Fälgarna som jag har e 7*15 et12. vet inte om dom är äkta... stämplade med OZ på innersidan ? ngn som vet ngt? Iallafall så e dom till salu, får mina nya fälgar inom ett par veckor, så om ngn e intresserad så.. ta kontakt.. air@multi.fi (ska försöka fixa foton på fälgarna) //air |
|
323E21terror |
Jag har sett en del(äkta) till salu men då har de varit nya såvitt jag har tolkat det, priset var 10000kr för 4 stycken..verkar det rimligt (15" dock) farten är min drog |
|
Om ngn vill se och kommentera, äkta eller ej? kolla in fälgarna på www.multi.fi/~air/bmw (Warning! Jag har mycket smutsig bil på bilderna, och dom e stoora, ca 1 meg st.) //air |
|
|
Kan ev fixa en omgång fälgar om nån är intresserad. Maila mig så skall jag se vad jag kan göra. www.jmbracing.nu |
|
-ZodiaC- |
"Luften" Hur mkt vill du ha för krukorna? :D |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.