|
|
|
|---|---|
|
Det här har jag tänkt skriva på snart. Har jag missat något som måste finnas på en 120dM? BMW 120dM 3-d Brilliantsvart (ej metallic) Advantagepaket M-Sportpaket Multifunktionsratt ISOFIX Regnsensor Klimatautomatik Farthållare BMW Radio Proffesional Hifi-stereo Induvidual toning Xenon | |
|
Glömde nämna Rökarpaket. Jag röker inte men har läst att om man väljer till Rökarpaket så får man som en lucka över hålet som idag finns bak växelspaken. Kostar tydligen 0kr enligt BMW.se, stämmer detta för isåfall är det ett självklart val. |
|
|
Framförallt så får du ett extra 12v uttag under luckan till mobilen etc.. *håll till höger, eller gasa* |
|
|
Då blir det Rökarpaket, måste ha 12v för att koppla in Naven. Hur är det med larmet, känns onödigt på ett sätt med tanke på priset som är 4400kr. Läste att försäkringsbolagen inte bryr sig när bilen endå har startspärr. Stämmer det? |
|
|
Jag tycker du har fått med det mesta och viktigaste. Dock så kan du tyvärr inte välja Brilliantsvart med M-paketet, utan du är tvungen att välja safirsvart vilket kostar extra. Mvh Johan |
|
|
Jag påpekade Brilliantsvart till säljaren och han sa inget om att det inte gick. Ytterspegelpaket verkar vara ett måste, eluppvärmda backspeglar, elstyrda och parkeringshjälp i passagerar spegeln. 2400kr. Läste här på Autopower att man för en extra 1400kr kunde få Sensatec/läder, dvs det som är tyg byts ut mot läder för 1400kr och man får en helläder look i bilen. Kan det stämma? |
|
|
Jag är väldigt nöjd med Bluetooth funktionen. Även om man inte får komplett röststyrning får man ändå röststyrning av telefonen. Radio Professional är en förutsättning men det har du ju redan. Oo=00=oO |
|
|
Du kan inte välja svart och M-paket, du behöver i så fall välja safirsvart. Angående klädseln så är dina stolar utrustad med tyg/sensatec (halvläderkänsla) med M-paketet. Den enda uppgraderingen du kan göra är att välja läder, tror tillägget är någonstans på 13-14 tusen. |
|
|
Tillägget beror på vilka paket du väljer som jag förstår... Gå in på bmw.se och konfigurera bilen, där kan du se exakt vad som går att göra och inte. |
|
|
Ah då förstår jag, då blir det tyg/sensatec. Ni som inte har Ytterspegelpaket som innehåller eluppvärmda backspeglar, elstyrda och parkeringshjälp i passagerar spegeln. Hur funkar dom under vintertid? |
|
| M dubbeleker 208 är enligt min mening ett självklart val till en 1-serie med m-sport! Endast 6200:- extra. | |
|
Om du funderar på ytterspegelpaketet skulle jag nog lägga till lite pengar för automatiskt avbländande backspeglar in- och utvändigt för då får du med ytterspegelpaket också. Det kostar totalt 4700 kr och jag tycker att automatiken på avbländningen är underbar. M v h |
|
|
Om du funderar på ytterspegelpaketet skulle jag nog lägga till lite pengar för automatiskt avbländande backspeglar in- och utvändigt för då får du med ytterspegelpaket också. Det kostar totalt 4700 kr och jag tycker att automatiken på avbländningen är underbar. M v h |
|
| Bilen ska tonas runt om även framrutorna så avbländning behövs inte. | |
|
Kolla så att du får nya motorn och faceliften och inte en lagerbil. |
|
| Självklart, bilen ska beställas så en lagerbil borde väl vara svårt att få även om man ville. | |
|
More: Hur mycket kan man tona runt om utan problem med besiktning etc? Och vem gör det bäst? Håller det 5 år? Soundborder |
|
|
Jag kör BMW toning i bak från fabrik.I fram tonar jag av lite lättare än i bak men endå så det blir mörkare oh det ser helt svart ut från sidan. Det är olagligt att tona alls på framrutorna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.