|
|
|
|---|---|
|
Har orginalfjädrar och dämpare runt om,men vill få lite schysst stuk på den,d,v,s lite lagomt sänkt fram.hur mycket?var köper man en sänkningsats till bra pris?måste man köpa sänkningssats runt om då? | |
|
Hej! kika på bilderna på min, den är sänkt 35mm fram och har precis lika mycket utrymme mellan skärmkant och däck fram som bak...rätt stuk om du frågar mig... Har sänkt min med nya sänkfjädrar köpta privat men det finns väl en hel del som säljer sådana ,brukar vara satser för både fram och bak.... Mvh Andreas |
|
|
Min f.d. E32 750iA hade jag 55/35mm sänkning från K.A.W. Kostar nu 273,70 € på Länk Här bilderna på bilen: Länk Länk Länk //Schnitzer |
|
|
ok,ja det var snyggt stuk på din bmw,vill att det ska synas att bilen är lite sänkt fram,så om jag inte sänker den bak,utan enbart fram,hur mycket isåfall? |
|
|
HEJ Jag hade en 735 IA E32 den var sänkt enbart fram 30 mm. bilder finns i Mina BMW. Den var mkt behaglig på vägen. Oftast blir den för låg bak med sänkning full tank några brudar i baksätet och ett par flak öl i skuffen, sen har du världens raggarhäng. MVH Inge MPOWER2 |
|
|
ok,kollade din bild på bmw,n,vilken skönhet.ja då tror jag att jag ska sänka min bmw ca 30-35 mm enbart fram.har även ett till probelm,nu sitter det 245/50/16 runt om,bilen är väldigt vinglig,känns som om någon bussning i bakvagnen är slut.pga att bakvagnen glider till höge och vänster så fort man vrider lite lite på ratten.vilka bussningar brukar det oftast vara? |
|
|
HEJ igen ja det har jag också haft problem med en gång. Var på BMW bytte båda bakvagnsbussningarna, det gick på ca 1500kr det var nog 2001 tror jag. det blir som en ny bil med de bytta. MPOWER2 |
|
|
nalle66: Silentblocken (bakvagnsbussningarna)? Kan bli obehaglig i högre farter. Min farsa 735iA hade slut såna och det var väldigt otrevligt i farter upp mot 200 km/h och över. //Schnitzer |
|
|
MPOWER 2: Du hann före =) //Schnitzer |
|
|
ok,jaha ja det var det som jag anade ang bakvagnsbussningarna.ska se äöver dom,tack för tipset. |
|
|
HEJSAN mmm grymt fin hemsida du har. Får kolla in den mer Måste till bb hoppas min fru ska föda. Hej vi hörs Inge MPOWER2 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.