|
|
|
|---|---|
|
ska gå ner o ta bilen, som står parkerad på gatan, och åka till jobbet...ser på långt håll att bilen verkar lite skitig (var inte så jätte länge sedan som jag tvättade den), och när jag kommer närmare upptäcker jag att någon verkar ha haft fest kvällen innan några våningar upp och sedan spytt från balkongen rakt på bilen (hela bilen är mer eller mindre täckt)...såg inte så himla fräscht ut, och luktade lite skumt... så här i efterhand (har tvättat bilen nu) tycker jag att det i och för sig är ganska så komiskt. någon som upplevt något liknande? :-) | |
| urk! Nästan värt att ta reda på vem som festade och sedan gå upp och påpeka lite försiktigt om dem kan sikta på en annan bil nästa gång. Om inte annat så kan det vara kul att få se minen ;O) | |
|
Komiskt!? Hade blivit arg om någon spytt på min bil!!! |
|
|
Jo för många år sedan var det cruising i en stad i mellansverige. Vi hade varit och käkat och när vi kommer tillbaks var hela bilen nerspottad med gulingar och diverse annat äckligt. Slutade med en trashad lägenhet för han som hade festen eftersom det var en del bastanta killar med i bilen som gick upp och frågade vem som grisat ner våran bil. |
|
| usch. skulle inte bli lite förbannad om någon la en pizza på min bil :) | |
| Nä fyfan, skulle blivit förbannad. | |
| Ganska hög koncentration saltsyra i en spya, hur lacken reagerar på det får ni räkna ut själva. | |
|
Highway Star: Om personen druckit Yoghurt kanske det har en balsamerande effekt på lacken? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jag hade nog mest bara skrattat, och sen sett till att tvätta så fort som bara möjligt. Shit happens :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Vi får hoppas att det inte var en reaktion på hur din bil ser ut.... :) Osmakligt. | |
|
bortsett från att det är ganska osmakligt så är det i alla fall hyffsat lätt att tvätta bort om man jämför med om man har stått under någon Al (eller annat träd som det droppar klet ifrån...) |
|
| Själv fick jag en korv med bröd, inklusive räksallad och rostad lök utkletad på motorhuven en gång... | |
| Haha, fan illa :P | |
|
vem kletar ut en korv med bröd på en bil...spya känns lite som en olyckshändelse, men detta-då skulle jag bli förbannad... gick den och äta ? :-) |
|
|
Utsidan, vilket jäkla välfärdsproblem :-D Har en 6-årig son som har anlag för åksjuka, där snackar vi fan i mig spyor - i bilen!!! Nemas problemas, tricket för att få det bra är att rengöra snabbt. |
|
|
Caspar och Andersson_CSI här på forumet var i helgen som var på besök hos mig nere i Varberg. Natten mellan lördag och söndag hade de Caspars E38 750 parkerad i centrum, och på morgonen när de kom ner till den var tanklocket avbrutet och på höger framdörr hade någon eller några urinerat! :| Till råga på allt blev de på lördagen prejade av en turistbuss på E6 med diverse plåtskador som följd... /Masten Besök gärna min blogg! Länk |
|
|
Påminner mig om min tid som taxiförare i stockholmsnatten. Blir stoppad på Stureplan av att någon står mitt i vägen. Personen böjer sig fram över motorhuven och lägger en rejäl macka. När spyan senare letade sig upp på vindrutan så var det bara att spola av rutan med vidrutespolarn - otroligt bra jämfört med när folk kräktes inne i bilen! MVH/Dan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.