|
|
|
|---|---|
|
Den lär vara tillräcklig om chaffisen är en liten kille på 190cm eller är det värt att satsa på Loong modellen nu när man åndå tänker köpa 750 E38?? Komforten lär vara samma med båda bilarna antar jag. 4cyl är bara halva motorer MEN om dom har Turbo så duger dom. :) | |
|
Det var en ren slump att jag köpte en lang, men det är jag riktigt glad för idag. Jag är 196 och sitter bra både fram och bak! Kör med en bakvänd barnstol på mittenplatsen bak (där ändå ingen normal människa kan sitta), lätt att lasta i och ur ungen och sen så sitter man fortfarade 4 vuxna i vagnen. Sen är det ju trevligt att skjutsa folk när de känner trivsel i alla säten. |
|
|
Satsa på en lang om du hittar en du vill ha. Oftast lite mer utrustade och som jag ser finns det ingen nackdel jämfört med normallång. Mvh Tomas |
|
|
Har en vanlig och jag kan dra bak stolen så mycket jag vill (är 180 cm) och min bror på 185 sitter kanon i bak utan att skrapa knäna i förarstolen. Men dom långa brukar ju vara lite mer riktigt utrustade, blir dock jobbigare att parkera :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.