|
|
|
|---|---|
|
Är de någon här som kör eller vet hur dom är och kan lämna lite synpunkter? Dom verkar ju grymt prisvärda iaf,309 euro för en hel sats... | |
| Har hört att dom ska vara lite för mjuka för "ordentlig" körning, samt att sänkningen som anges inte alltid stämmer. | |
|
Jaså...hmm,men ja kommer inte köra nån bana lr liknande så de duger nog just nu till mig iaf :) Man kan ju inte förvänta sig att de är värsta superkitet me tanke på va dom kostar.. |
|
|
Skaffa nya original dämpare istället, kommer göra betydligt större skillnad för väghållningen..... Keep up the good work! |
|
gretzky |
Satte nyligen på nya Eibach-fjädrar och bilstein-dämpare på min 320ic o kan bara säga wow! Vilken grym skillnad mot original! Fjädrarna sänker ca 30 både fram o bak vilket jag tycker räcker både komfort o utseendemässigt. Om du ska sänka så sätt då inte dit en originaldämpare då den garanterat kommer att slå igenom. Eibach-fjädrarna var inte speciellt dyra heller. dieseldoris |
|
Varför skulle nya orginal-dämpare göra större skillnad för? kommer ju bli precis sammatråkiga väghållning som nu... Okej..härligt att de blev bra resultat med de kittet... Men ja köpte supersportkittet...3000:- är de ju helt klart värt...så får se va dom går för när de är monterat. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.