|
|
|
|---|---|
|
Är det svårt att byta gummilisterna runt rutorna? och är dom dyra?? mina har blivit hårda och bleka av solen. har sökt men inte hittat nån tråd om detta.. mvh/Twallle BMWM3 | |
|
Å jag som trodde autopowers medlemmer visst liiite iaf :/ BMWM3 |
|
|
Tjoho Jag skulle ha lister till takluckan förut och det gick lös på 1400:- har jag för mig, så det lär inte va så billigt till dörrarna heller... MVH Charlie |
|
|
Finns ett gäng trådar om det här. Läste nyligen en på 3-serie delen.. MVH |
|
|
Nu ska du få svar på dina frågor! Nu vet jag inte riktigt vilken list som är vad, förutom dem för 85kr (som är dem som är de undra på bakrutan, på coupe) ravlar upp priserna bara (priserna är exkl. moms!) 2x85kr (bakrutans underkant) 2x200kr 2x190kr 2x124kr 2x125kr ,,,, någon av dem är den lilla gummibit som sitter ovanför låsningen på dörren (treangelformad "typ"), så den räknas kanske inte riktigt som list, men fick iaf med den när jag beställde grejjerna,,, ser det nu, så dem kan du ta bort. Så man kan säga att mellan 1285-1600kr för komplett uppsättning för att byta samtliga lister runt sidorutorna. Vill ha du ha pris för vad som är vad, så får jag väl gå ner i garaget och se efter. Listerna ska monteras när bilen blir omlackad i vinter. Dock så bytte jag dem 85-krononrslisterna i veckan, så blev glad när jag såg att det var dem billiga jag "slösade" bort. |
|
| hummm,, missuppfattade kanske frågan,,, menar du tätningslisterna eller plastlisterna runt rutan (på utsidan)? Det är plastlisterna på utsidan jag radade upp, så blev väl fel antar jag? Isf är jag också intreserad av vad nya gummilister kostar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.