|
|
|
|---|---|
|
jag undrar om det är för högt pris på min bil?? min annons:Länk | |
|
Ja? Länk Länk Länk Någon säkert utan M-Paket, men faktumet att de är coupéer bör jobba igen den prisskillnaden. Tycker man ser rätt dåligt på bilderna och det är inte direkt en lågmilare. Men ärr bilen tillräckligt fin i verkligheten kanske du får spekulanter vem vet. // MVH Jocke |
|
|
Jag sålde min 328 96 med orginal m-paket utan antispinn och hk högtalare för 50 tusen den hade gått 16600 mil, importerad men lägre mil! dock var den ute på blocket en dag bara sen var den hämtad och såld....utgångspris 53k. sätt 59 tusen eller 55 om du vill sälja den hyffsat snabbt. Mpower |
|
| Jag tror som betan ang. prissättningen... | |
|
Jag har tagit nya bilder på bilen..tidigare bilderna var dåliga men men det är ju mobil kamera så det är ingen höjdare kvalite på bilderna... men den är ingen importbil med mätaren på 11000 mil. jag väntar tills rätta köparen kommer. den är ju full utrustad bil. |
|
|
Du har ju inte ens sollucka, så hur kan den vara fullutrustad? Annars är det en fin bil. Mvh, Jan. |
|
|
Saknar även den stora färddatorn men det är en snygg bil, har alltid gillat silver på E36 med M-paket. Priset är högt men om du inte har bråttom att sälja så kan du ju avvakta och se om något intresse finns. ___ //Ulf |
|
|
robbans, tror inte bilderna ger bilen de bästa förutsättningarna möjligt. Det ser ut att vara en fin bil men bildkvalitén är riktigt kass... Åtminstonde en med en redig kamera skulle kanske inte skada. // MVH Jocke |
|
|
Man kan ju diskutera vad är full utrusning på en bil! Eller m3 paket!!! Folk skriver i annonserna m3 paket!! upss så är det bara speglar eller m-fälgar:( Okej jag har inte sollucka, farthållare, pdc och stora f-dator. Man hittar på alltid något extra om man vill!! Men min bil är utrustad med det mesta. Jag vet att det är dåliga bilder! Jag på pekade att det är tagna med mobil kamera. Milen är inga problem på en 328, vi ser ju många bilar på 11-15 Tusen mil på mätaren hur många av dem har riktiga mil???? Men det är säkert fina bilar ändå! Men det finns ju undantag. Jag har inte bråttom och sälja bilen:) M.V.H Robban |
|
|
Hej, Jag begärde 69kkr och fick ut 61kkr för min sv-sålda 328 för drygt 2 år sedan och den gick inte iväg av sig själv precis... Min saknade tyvärr helskinn och m-paketet och hade rullat 17kmil men var i enastående skick utan rost och lackbehandlad sedan ny. Mina erfarenheter säger dessutom att sedanmodellen är mycket mer svårsåld än coupeen eftersom E36 idag främst tilltalar en yngre köparkategori. Tänk bara på att tidiga 328 E46 som rullat lika långt annonseras för mellan 75-90kkr som det säkert går att pruta en del på. Många spekulanter till en E36 328 har säkert även en E46 som möjligt köpobjekt. |
|
| Har dett den här i Norrtälje den ser väldigt fin ut !! | |
|
Jag vet att en e46 ligger ca 80-90 lappar. men det är ingen m pkt då. då är det ingen sv.såld häller. Importerade bilar! kollar man lite närmare på bilarna mätar historik! Allt handlar om priset. Jag kollade själv på en 328ci –99 ny import bilen var totalt skrot för 90 lappar och vad har man för en bil då?? Nej det är ingen bil längre utan att man har en magsår konstaterar jag. m.v.h |
|
|
robbans, du ger svar på din fråga själv. "Allt handlar om priset". Blir du inte av med din bil så är det sannolikt fel på priset i förhållande till vad någon är beredd att ge för just din individ. Det går att vända på resonemanget gällande bilar som inte är sålda som nya i Sverige. De har generellt sett mindre rostangrepp och har i regel fått nöta jämnare asfalt och har i många fall en hög utrustningsnivå. Svsålt är inte bara fördelar helt enkelt. Har själv två bilar, båda fn svsålda men det är inte ett självändåmål. Har en v70 03:a och en 9-5 aero 00. De finns det helt enkelt väldigt många svensksålda av och är inte dyrare än importerade i någon större utsträckning. Hursomhelst lycka till med din försäljning! |
|
|
att sv-sålda bilar skulle ha mindre rost och gått på jämnare vägar än tex tyskland kan jag inte hålla med om... Har bilen rullat i Lund har den gått på kullersten halva miltalet, norr om sthlm så tynar vägkvalitén sakta bort. Och här i Malmö saltas det så ini h-e, dessutom blåser det in fint salt havsvatten. Enda fördelen jag ser är attandrahandsvärdet blir högre och att försäkringskostnaderna blir lägre om man inte har importbil... Även lite minskad risk för att bilen varit skruvad, men med tanke på hur mycket skruvande som försigår sig i mina trakte här i sverige så bör man hålla utkik efter tecken minst lika ofta... // MVH Jocke |
|
|
mixim: läs Simons inlägg en gång till... ___ //Ulf |
|
|
programmer, ibland gör ett litet ord som "inte" så stor skillnad ;) tack för tipset sorry simon_en :P // MVH Jocke |
|
|
Jag hade nog varit stor spekulant på din bil om jag inte redan hade köpt den jag har... jag letade just en sån som du har för några månader sen. Men Svensksålda 328IM var bristvara just då... Ha is i magen och vänta till rätt köpare dyker upp, som uppskattar att den är svensksåld och är billigare i försäkring. |
|
|
jaaa,,,, bilen är såld nu.:( |
|
|
Det är väl bra att den blev såld, eller är du missnöjd med priset? |
|
|
nej jag är ganska nöjd med priset 64.-slutade köpet utan mp3 spelaren. är det någon vill köpa M3 grenrör + kat+agassystem + 325 insug??? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.