AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
551

Funderar på en 735, tips & råd ?

Napoleon Rydberg
Hejsan,
Jag funderar på att köpa en e23 och behöver lite råd.
Gummifarsan äger en fullmata -85'a och jag tycker dom
är trevliga att åka i samt har rätt schysst design.

Kan tänka mig en 84-85, med automat och allt annat lull lull. All hjälp är uppskattad.

Mvh
BMW -ägare ?
mr.mackan
Vad gött en trevlig bil.
Är man osäker på hur man kollar en bil lämna till bmw test eller M-test

mr.mackan
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Ta en titt på köpguiden som finns i menyn till vänster, där står en del matnyttigt. Annars är det det gamla vanliga, kolla bilen noggrant, känner du dig inte säker själv så ta med dig en kompis som kan bilar.
sw
460
swe-boy
420D -15
här är en till salu..med lite extra
www.swe-boy.com/bmw

/Swe
qu
1.275
quixotic2
530i -01
M3 -88
745iA Highline -86
2000CS -68
E23 är en mycket trevlig bil, karaktär och lite egensinen till suveränt låga priser. 735:an är dessutom ganska lagom, försök hitta en med så lite rost och så mycket utrustning som möjligt. Du kan dessutom fundera på om en E32:a inte kan vara intressant.. då de oftast går att få till samma priser som en E32:a och egentligen är en betydligt modernare bil. En fin E32:a går på runt 35.000:-, detsamam gäler för en E23, då dessa börjar få lite kultstatus och dessutom blir allt ovanligare och svårare att få tag på... kanonbil i övrigt, kolal motor och låda bara, är de ok så går de i evigheter.

Temporär signatur: Årets bakrutedekal? "Vissa kallar det lyx, vi brukar kalla det _Volvo Original_!" :P :P :P

Standard signatur: <- Old BMW's never die... but when they do, they go straight to heaven! ->
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.