|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla ni som kör 540, hur mycket betalar ni i försäkring ? hel/halv ? vilket bolag kan rekommenderas ? jag bor i Stholm, har fylld 50 !!! jag ska importera en 95a, 19.000 mil och undrar... mvh | |
|
Betalade 5000/år (bor i en mindre ort) |
|
| Kolla med: Länk | |
|
Hur gammal är du? Var bor du? Vilken skostorlek har du? Olika bolag tittar på lite olika saker i sin bedömning, för att du skall få en relevant siffa så finns det inga genvägar, det är bara att själv ringa runt o fråga (eller onlineoffert). Har du inte köpt bilen än, så "låna" ett regnr ifrån blocket. Det kan skilja flera tusentals kronor (över 10 000 i extremfall) i årspremie på en o samma bil, även på vanliga svenssonbilar, och i synnerhet på motorstarka bilar eller sportbilar. |
|
|
jag bor i Stholm, har fylld 50 !!! BMW...Freude am Fahren...!!! |
|
| Birger jarlsg eller hökarängen ? Du får nog ringa runt för att få bra svar på din fråga för det varierar väldigt mycket beroende på vem du är och vad du redan har försäkrat hos dem. | |
| Kolla med Vesta (www.vesta.se), de vinner nästan alltid om man har en lite större motor/bil (som du har). | |
|
Tackar...mats_epost, vesta har billigaste försäkring för min bil !!! kollade 5 olika bolag... BMW...Freude am Fahren...!!! |
|
| Vad fick du betala för 540 hos vesta? | |
|
vesta halvförsäkring 5.688/år, BMW...Freude am Fahren...!!! |
|
| min kostar ca 5000 sek om året i trafik på IF skadeförsäkringar, bor i villa på mindre ort men jag är ju under 25 med =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.