|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Den borde ju ha rasat nånstans...typ nån bakaxel,krockad lr liknade...annars är de ju helsjukt om man gör sådär med en okej bil med en fin motor me tanke på renoveringen... Men hur som helst så skär de i "beemer öron/ögonen" när man ser de där... |
|
|
Sim Det är inte samma person som kör till tyskland. |
|
|
Han förstör åtminstone ingen annans egendom än sin egen. Personligen struntar jag i vad folk gör med sina egna bilar, det är betydligt allvarligare när folk förstör andras egendom tycker jag. __ Bilblogg: Länk |
|
| Jävla onödigt är det i vilket fall! Dessutom löpte han stor risk att sätta eld på bilen, sig själv och omgivning genom att ligga konstant på maxvarv. | |
| Jag hoppas han brinner upp. | |
|
Nu verkar klippet vara borttaget från länken. Nåja, det sa ju mer om ägaren än om BMW´s motorer kan jag ju tycka AE |
|
|
ja verkligen anders-72.. vilken idiot. där var ju inte alla popcorn saltade. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
För oss som inte sett klippet. Vad gjorde han? //Rikard |
|
|
Fullgas utan växel i tills bilen dog. Hans slutsats: Volvo tål en sådan behadling bättre alltså tillverkar BMW sämre motorer. Mvh Mikael |
|
|
Precis...och att nån volvo han hade gjort de me tidigare klarde 27 minuter lr va de va sådär... Inte en chans att en motor klarar 27 minuter sådär. |
|
|
Jag tror inte han kan klockan -Fri fart på Svenska motorvägar NU- |
|
| korkat och onödigt, men bilen i fråga skulle säkert till skroten så det spelar väl ingen större roll om motorn är rasad. Man får ju knappast mindre i skrotningspremie för det. Bilen lär ju varit upprostad eller krockad | |
|
Man får väl mindre premie om bilen inte funkar? “Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.” Lennart Nilsson (s) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.