|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Grabben måste ha för lite å göra....sorligt å se. | |
|
Vilken hjälte, hela hans familj måste vara jättestolta! :( Efter han filmat videon åkte han hem bytte matlåda och spöade kärringen? Mvh, /Wille |
|
|
Nån som är uttråkad? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Vilken nolla! HAHA ! Förutom att fördriva tiden med experiment som det där är han förmodligen väldigt duktig på banjo också... |
|
| helt otroligt... | |
|
Koko! (betyder knack knack på Oshivambo...=) |
|
| vad brukar man säga, "Sista idioten är inte född än" | |
|
Anders S: Relaterar banjon till "Delieverance"? I så fall en lyckad jämförelse. Mvh Mikael |
|
kilroy |
mikaelodoris* Undrar om inte Anders S. menar banjospelaren i "Den sista färden"...en kille som inte hade alla cylindrar igång...:) Mvh kilroy "Jag är inte bara dryg...jag är skåning också" |
|
Kilroy: Tack för den svenska titeln. Jag är lite filmskadad och minns/kan emellanåt endast de engelska titlarna (troligen begynnande minnessvikt). :) Mvh Mikael |
|
|
Precis han jag tänkte på ja... :) |
|
|
jävla bonnjävel. Kör Torslandatraktor för satan,!!! Synd att han inte sprängdes med bilen. Nöt! Nu har jag ännu en folktyp på min lista som ALDRIG får köpa mina bilar. Snart är E30:n till salu, den annonstexten blir kul :-) Mvh: Zoltan |
|
| Han måste ha vunnit på lotto. | |
|
kan någon som är medlem där maila till killen o tala om för han att jag nackar han om jag ser han. vilken jubelidiot, "volvon höll 27min" måste vart en gammal b18 i gjutjärn+stor portion av röta. killen verkar ju inte förstå att om man vill ha en motor som ger riktig prestanda för en vettig bränsleförbrukning då blir motorerna tunnare i gods och materialerna i den lättare. det skulle aldrig hålla heller att varva en volvo i motsvarande årsmodell likadant. det var det dummaste jag sett i hela mitt liv. (eller rättare sagt, läst i mitt liv) vilken jävla åsna. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
|
"Squeel like a pig, boy" Ja jösses, människan kan ju inte vara riktigt klok. Men gick den verkligen sönder, slog han inte bara av tändningen när den nått " arbetstemperatur". Freude am fahren |
|
|
ja tyckte det lät som motorljudet ändrade sig hela tiden.. ja tror den gav sig faktiskt. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
| en sunk bil till på skroten. Varför bry sig? | |
|
Varför så upprörda? Jag påminns om en gammal Svullosketch där han sitter i en Ford Granada (tror jag) med "lite hög tomgång" ... :) |
|
|
det inte vad han gör som iriterar, utan det han skriver. Mvh:Jani (Team FF Survival) |
|
| Han köpte den på Lidl och hissen går inte ända upp! | |
|
Idiot.. Finns en till video om man väljer fler filmer från samma användare, där ett gäng ligger och kör på tok för fort till tyskland för att köpa sprit.. Igenom Danmark sitter föraren av en BMW E39 och dricker en öl, medans han kör på motorvägen... USCH! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.