|
|
|
|---|---|
|
Har kolat runt lite men hittar inget vettigt ! Behöver nya golvmattor. Jag vill ha gummimattor då det är mest praktikst o dom ska va så lika orginal så möjligt .. Något osmakligt från Micro el liknade är inte aktuelt! Bmw orginal känns onödigt dyra! tack på förhand HP | |
|
glömde till 328 - 95a HP |
|
|
Är BMW original så dyra till en E36? Jag har köpt till båda mina bilar men kommer inte ihåg att det skulle ha rört sig om några större pengar. Perfekt passform samt möjlighet att låsa fast dom på samma sätt som velourmattorna är värt några extra kronor. ___ //Ulf |
|
| till en e46 coupé kostar en sats originalmattor ca 600 kr. finns ju ingen anledning att spara nån hundralapp genom att köpa piratgrejer då eller? | |
|
jag fick en prisuppgift på 2000 kr för nya mattor ! Men de va nånn brud som igentligen satt i växleln el nått som kolla de! ja får nog kolal igen! HP |
|
| Återkom när du fått nya priser är du hyglig, jag måste köpa ny tygmatta till förarplatsen. Fast frågan är om man bör köpa alla nya, för att få samma färg på grejjerna (Då dem jag har är nog ett par år gamla). | |
|
En ny tygmatta till förarsidan kostar ca 550:- köpte en förra året.. En komplett sats kostar runt de dubbla.. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
Till E36 cab. Antrazit förarmatta 51 47 8 183 159 505,00 kr Antrazit mattset 51 47 9 401 910 1 325,00 kr Kan ju inte skilja så värst mycket på olika E36 tycker man. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Oj, siffrorna blev inte som tänkt. :-( Antrazit förarmatta 51 47 8 183 159 505 kr Antrazit mattset 51 47 9 401 910 1325 kr ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Med BMWCS-rabatt är man alltså nere på en dryg tusenlapp för en hel sats mattor. Det är en del pengar, men värt varenda krona om man i nuläget bara har sunkiga gummimattor, eller sladdriga tygmattor av suspekt fabrikat. Vill man köra snikversionen så har faktiskt Lidl (!) en sats mattor med "nästan godkänd" passform, till det högst rimliga priset av 99:- Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.