|
|
|
|---|---|
|
En 320i med M-paket -02 el. -03, vad innehåller "M-paketet" ? Och finns det några 318i med samma innehåll? Har ej sett så många på t.ex. blocket, vad beror detta på? | |
|
M-paket är ju inte gratis och de som köper 318 har nog priset som en viktigare faktor än de som köper de dyrare modellerna, därför kanske inte så många 318 har m-paket. Mvh Johan |
|
| Ok. Juste, undrar även om det är ett kraftigare ljudpaket i M-paketet. | |
|
Nej, val av stereo/högtalarpaket sker oberoende av M-sportpaketet. M-sportpaketet innehåller bla: M-aerodynamikpaket, M-sportchassi, M-sportratt, sportstolar i alcantara, svart innertak, M-instegslister, M-fotstöd, 17" M-fälgar. Klädsel gick självklart att uppgradera till skinn. Fälgar gick att uppgradera till bl a 18 M-fälgar. Säkert något jag missat men in stort är det nog allt. ___ //Ulf |
|
| Kan någon tipsa mig om vart jag kan läsa om specifikationer ang. mina frågor? | |
| På min 320 iM -00 med Mpkt I var det ett grövre avgassystem med i paketet oxå. Gissar att det kan vara så även på Mpkt II, men inte säker? | |
|
Är inte någon skillnad på avgassystemet för M-sportpaket II. Tror faktiskt inte det var någon skillnad heller för M-sportpaket I... muppet: på Länk så kan du gå in på värdering och sedan ange modell. Då får du upp standardutrustning och extra tillval och vad dessa kostade. Detta är dock för tysksålda bilar så just standardutrustning kan skilja lite mot en svensksåld. ___ //Ulf |
|
|
Det är inget annat avgasssystem på bilar med varken m-sportI eller m-sportII. Däremot är det ett sportsystem på E46 med sk. STCC edition. Där ingick komfortpaket,m-sport, metallic, 18" 135M fälgar samt ett Bmw orginal sportavgasssytem. Detta finns vad jag vet bara på M54 motorerna. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Som Wendtan skrev det är i sk.STCC editio man får en orginal sportavgassystem som ser ut och låter som en 330;)Jag hade en sån på min gammla bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.