|
|
|
|---|---|
|
Hej. Undrar om någon kan ge mig en indikation på vad en helförsäkring för en BMW 745i -02 ligger på. Har högsta bonus, är nästan 50 och bor i villa med garage. Tacksam för svar. MrBw | |
|
Premien är väldigt individuell och kan variera stort, därför är det bäst att själv kontakta de olika bolagen och be om en offert. Länsförsäkringar och if brukar tillhöra de billigare på BMW. Men hör även med BMW Original Försäkringar, där har du dessutom 10% rabatt på premien om du är medlem i BMW Club Schweden. Du hittar kontakt info till de stora bolagen i menyn till vänster under Diverse och sedan lathundar (du får scrolla ner lite på sidan) __ Bilblogg: Länk |
|
| Om du kommer under 14' så hör av dig! | |
|
Motormännen har lägsta försäkringen och den går inte av för hackor. kanondeal. Mycket billigare än t.ex. Trygg-Hansa där jag har rabatter + hus, mc och Z4:an föräkrad. Gå med i M och njut av förmånerna! MrBw |
|
| Blev positivt överraskad. Hade ringt ett 10-tal bolag och fått offerter på 18-36000. Ringde Dina som "bara" skulle ha 12124kr för helförsäkring helår för en 745i. Det var bara att tecka försäkring direkt. | |
| 12´ i Halland är väl detsamma som mina 14´ i Stockholm. Bor du i stad eller landet/glesbyggd? | |
| Bor i stad. | |
|
En medarbetare på Trygg hansa sålde en försäkring till en 745 ägare i veckan sänkte den med X antal 1000 kr men kom inte ihåg vad helförsäkringen landade på tyvärr. Men 14 k i stockholm låter som ett vettigt pris, testa ring vesta när det gäller Bmw. Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.