|
|
|
|---|---|
|
Hade ett inlägg för några dagar sen om tips till uppkörningen. TACK FÖR ALLA TIPS, (specielt det med fast handgrep om ratten kl 12.00, kontrollanten tyckte det var kul i alla fall). Klarade körkortet hur lätt som helst. Nu är det tjejens tur, hjälper henne att plugga. //ALEX | |
| Grattis, kul att allt gick fint. :) | |
| Berätta gärna lite om hur uppkörningen gick till. Hur länge etc.. | |
|
körde du upp inne i Göteborg CENTRUM eller? Inte lätt att köra upp där sägs det... ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
OK Vi satte oss i bilen och fick jag göra en säkerhetskontroll inne i bilen, sen frågade han mig hur långt det var hem till mig. Så jag svarade: ca 15 minuter. Så han frågade mig om jag ville köra hem och tillbaka, så det var det jag fick göra. Från Vägverket i Mölndal till Hisingen... Sen var det inte mer än det. Han satt och pratade hela tiden så jag var inte ett dugg nervös. Så nu har man enkligen kortet...... //Alex |
|
ossism |
gratulationer. touring ska d va! |
Gemini__ |
Grattis, kör försiktigt nu bara!! |
|
min kontrollant satt också å snackade hela tiden..mer avslappnat så och kortet va inget som helst problem :) /martin |
|
|
Gratulerar till lappen! Jag körde också upp i Göteborg och fick precis samma "uppdrag" som du fick: kör hem och tillbaka! MfG, Klaus. www.klangkraft.com |
|
|
GRATTIS!! tat lungt nu! såg i tidningen att det va en som sumpa sitt kort efter 8 timmar lagen tog han i dryga 200 H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
GRATTIS!!! Min prövotid är ute 12:e maj.... =) =) =) =) =) ---> M POWER <--- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.