|
|
|
|---|---|
|
God morgon Jag fortsätter att jaga "min" 530d, ska åka och kika på en -02 till men jag blev lite fundersam för han sa att dieselpumpen var bytt efter ras men bilen har gått bara 11500 mil enl uppg, sen är det den enda -02:a jag sett med Oranga blinkers fram när ersattes dom med vita eller är det option???.(har bara kört Audi tidigare). Isso | |
|
hmmm oranga alltså...har vita på min 528iM från 00..men har iofs full Moptik o då kanske vita ingick...annars tippar jag nog på att vita kom 00-01.. kan inte tänka mig att oranga fanns på så sena bilar...inte 5 serien iaf... |
|
|
I Sverige var vita blinkers standard från årsmodell 2000, men ute i Europa var orangea standard tills E39 las ner, så inget konstigt alls, personligen gillar jag facelift med orangea det är inte lika vanligt här i Sverige och lyser upp mer=) Stephan |
|
| Får ställa mig till folket som gillar de oranga facelift-lysena... Riktigt snyggt. | |
|
dito finns dessa oranga facelift lyckor att köpa någonstans ? skulle även vara intresserad av mörka baklycktor har en e39 touring -98 69ers |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.