|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Länk Länk Säg gärna vad ni tycker =) | |
|
Mycket fina bilder! Speciellt den sista var läcker. Lägg in bilderna i galleriet under din profil. __ Bilblogg: Länk |
|
|
GRYMT SNYGG, du verkar duktig på att fota, har du tagit bilderna själv? Daniel -www.autokonsult.se- Länk |
|
| ja hade ja köpt en m3a hade jag valt en finare färg iaf...men hoppas du är nöjd! är ju trots allt en kanonbil :) | |
|
Tack guys, det är inte jag som har fotat de, en vän till mig som är riktig duktig har tagit bilderna =) Mugge, uppdaterade den precis ;) |
|
|
HandsfreE: Vad är det för fel på Imolaröd? Det är en mycket populär färg som passar bilen mycket bra. Jag har sett bilen Live, och den ser lika bra ut IRL. __ Bilblogg: Länk |
|
| tycker bara den sticker ut för lite :) hade jag en m3a skulle jag iaf vilja ha en mer speciell färg....men de är ju vad jag tycker. Sen tycker jag att vit eller röd bil är bland det värsta man kan ha...väldigt "svåra" färger. | |
| en urläcker m3,med rätta färgen.kanon snygg beemer du har maxad... | |
|
Löjligt snygg. Får AutoPower nån som helst tack för att dom och vi manglar i väg och gör reklam för Bmw produkter gratis åt dom. Jag menar av BMW. Jögga. |
|
|
Esteten1: Saxat från AutoPowers första sida: "AutoPower är en privat oberoende hemsida utan kopplingar till vare sig BMW AG eller BMW Sverige." Vilket jag tolkar som ett nej gällande din fråga. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Japp sad but true. Nån cred bör dom ju ha för jobbet dom gör åt dom. Snacka om gratis reklam. Jöggis |
|
Gemini__ |
Riktigt fin bil och trevliga bilder, även fast inte färgen för bilen rättvisa. Mvh: Thomas |
Gemini__ |
även fast färgen inte gör bilen rättvis... |
|
uppdaterar med 2 bilder till Länk Länk |
|
| en riktig pärla,måste jag säga.snacka om puts.lämnar du in,eller lackförseglar du själv??? | |
|
Snygga bilder på en mycket snygg bil. M3 Coupe är klart den snyggaste M bilen. |
|
| thnx guys, lämnar faktiskt in den för behandling. I övrigt brukar jag skämma bort den med handtvätt en gång per vecka :) | |
| Ah.....Imolaröd! Jo, jag säger då däää!! Det är fanimej konst! | |
|
Imolaröd är bland de absolut snyggaste färgerna på en M3 E46. Fasen vad bilen blänker... :-) |
|
| grymmt snygg färg.. det ända som saknas e nog en lien sänkning ok anske några små stylingdetaljer... sen e bilen perfekt | |
|
Mycket snygg bil i en av de absolut bästa färgerna Bmw har. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.