|
|
|
|---|---|
|
Bör/ska man göra en m-test på en t.ex. 328 coupe 1997. Är det värt det eller behöver man inte göra det för att den är så pass "ny"... för det är ju väntetid och så.... | |
|
Någon som kan ge mig råd please? syftade mest på denna bil: Länk |
|
| Om du känner dig lite osäker på bilen kan du ju låta en BMW-verkstad kolla den. Eller ett M-test eller liknande. | |
|
Beror ju på vad det är för handlare, miltal, slitage etc! När det gäller privatlöp finns ju inga garantier så då kan det kanske löna sig! M-test är utförligare men också dyrare än Bilprovningens "Bildiagnos" som för den delen inte heller är fel! //Kungen Af Malmö |
|
|
Ta med dig en bilkunnig person och besiktiga bilen. Det ser ju bra ut på pappret. Gå på känsla om det känns rätt och du har pengarna. Tänk på att både drift och reparationer kan kosta en vacker slant:) du ser väl antagligen dig själv redan sitta bakom ratten på den antar jag rätt? |
|
|
Jag gör väl det Asken.... Men det jag gör är att jag kommer få åka från Stockholm till Gbg. och då undrar jag om det är någon ide att hålla på och göra nån bildiagnos.. ser ju bra ut på pappret som du sade... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.