|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej igen, kollade reg beviset och ser att första bruksdatum i sverige är 19890801. Återigen, tacksam för svar!! Ted |
|
|
315hk: Den infon som jag fick är bil OPF är den första M5E34 som togs i bruk i Sverige. Den är för övrigt till salu på blocket för den som är intreserad. Källa:E34M5.se |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Som starre skriver, är en röd som tydligen var i trafik först i Sverige,är till salu nu! MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
890705 är bruksdatum för den Misanoröda OPF-bilen. Den är Sveriges tidigaste E34 M5. Fanns det någon tidigare så är den skrotad eller exporterad nu. Medlemskap på forumet på e34m5.se läggs in manuellt, därav kommer du inte in direkt vid regandet utan det tar upp till 24 timmar innan det är klart. Vad jag kan se så finns det inte mindre än tre godkända ID på dig, varav ett är samma som här, alltså 315hk. Testa att komma in med det, blir det ändå problem med inloggningen så skicka "powerpost" till mig. E34 M5 register Sverige |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.