|
|
|
|---|---|
|
Vill ha något annorlunda och funderar på att köpa svarta fälgar till zätan. Kan inte hitta nån bild på hur de skulle se ut. Någon som sett det eller kanske har nån bild på de? Det kanske ser för jäkligt kommentera gärna... | |
|
Länk däcken ja hade tänkt mig |
|
| har sett andra bilar med en kombinationen och tycker att det är skitsnyggt.. svarta fälgar (hellst med koramd kant) gör sig bra på nästan alla bilar oavsett färg men allra finast på vit svart och silver bil | |
|
Hej! Kan bli ett lyft för en din bil. I mitt tycke är silver alldeles för blaskigt..alla moderna bilar oavsett fabrikat som säljs nya de flesta gråa eller silver..svårt se få fram djupet i en silver färgad bil så jag tror det blir kanon om du tar ditt fälgval. Och som Jerry säger vit svart eller silver..de är färgerna enligt min åsikt som behöver en extra makeup för att få en lyster får de med ditt fälgval, finns säkert massor av andra som har en helt annan åsikt men det är ju det som en del i forumet att få säga sin mening. Lycka till. MvhKent. Min bil 2007 Länk |
|
| Jag själv kör på ASA PIRATE Black i 18" på en svart Za och tror att det kommer bli ett enormt lyft. Ska även fixa vita blinkers så det smälter in lite bättre och sedan är det aldrig fel med en liten reg.skylt fram. | |
|
Kan bli snyggt med svarta fälgar, men är tveksam på om just den modell du valt passar på en Z3. Jag hade valt någon av dessa istället. Breyton Spirit Länk ASA AR1, är det dessa du kallar Pirate, gunsnroses? Länk ASA JH8 Länk O.Z. Superleggera III Länk RO_JA JA R2-7, Denna tycker jag själv är superläcker. Länk Wedssport RE-005 Länk Alla fälgarna finns till Z3 2.8 jag sökte på www.tirerack.com som har ett brett urval. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
Mattias_johan |
Breyton Spirit i svart är ju bara så jäkla snygga. |
|
Fredrik M: Ja, det är dem. Hur mycket kostar Breyton Spirit i 18"? Var? Någon? |
|
| Never mind. Too much för en fattig student! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.