|
|
|
|---|---|
|
Länk Vilken IDIOT! Han borde blivit stöpt i samma färg som bilen i fråga....Bara tur att man inte råkat ut något sådant. Vet inte vad jag skulle gjort. | |
| vilken idiot... | |
|
Någon som har sett skräckfilmen Saw? Finns en hel del idéer att hämta där... Någon som har tillgång till en avlägsen lokal :) //Bjerser |
|
|
Fy faen. Hoppas han inte kommer undan. Han ska betala var enda öre, gärna med ränta! |
|
| Mentalt labila människor finns överallt! | |
|
Ytterligare en produkt av nedskärningarna inom psykvården. /L |
|
| Säkert en vegetarisk vänsteranhängare som inte fick möjlighet att släppa ut några försöksråttor den kvällen och efter att ha lyssnat på reklamen från Max i efterhand kommit på att det faktiskt var kött han precis ätit bara var tvungen att ta ut sin agg... | |
| Gaahh jag hade blivit galen, jävla bonnläpp. | |
|
Det värsta är att vänsteranhängare inte räknas in i psykvården än... Här är ännu en avundsjuk stackare som tror sig göra något gott i att förstöra andras grejer Länk , några meter ifrån står en vacker E92 som lyckligtvis klarade sig bra. Lite röklukt i värsta fall... |
|
|
Vilken tråkig liten ursäkt till människa som måste göra något sådant. Lyckan i avundsjuka ligger i förståelsen av att idioten troligtvis själv aldrig kommer sätta sin fot i och än mindre äga något bättre än en Volvo. |
|
| ja det är ju helt sjukt hur vissa människor beter sig. | |
|
Nog för att man skall skilja på person och egendom, men det är inte utan att man önskar att vandalen får sina genetalier utsatta för motsvarande behandling som han givit det italienska åket. Jag är glad att något liknande inte hänt mig. Vore surt att bli inlåst för misshandel av en uppenbart hjärndöd individ. Kanske hade det med en bra advokat gått få brottsrubriceringen omskriven till tjuvjakt, vanvård av djur eller liknande, med hänvisning till målsägandes uppenbart begränsade intelligens. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tragiskt Ja, jag hade aldrig någonsin vågat parkera en ny Ferrari eller Lamborghini eller dylikt på en liknande parkering som Max,McD. eller Maxi eller huga mig Väla kundparkering. |
|
| Folk ska Tamejfan respektera andras egendom! Spelar ingen roll vart man parkerar och vilken bil man har. | |
| Hade det varit min bil, hade den där killen troligen andats med hjälp av en respirator nu. Vilka idioter det finns alltså! | |
|
Har parkerat bilen vid McDonalds ngn enstaka gång. Men brukar se till att jag har uppsikt över bilen trots att den inte är så märkvärdig. Hade jag haft en Ferrari så hade jag nog nyttjat "drive through". Men håller med, det är åt h-vete att andra inte kan respektera andras egendom. Många av oss har sparat o släpat för att få ihop till "drömbilen" och vill ha den ifred. Rekommenderar "Anna Gavaldametoden" som straff för idioter= Söv dom med Ketalar-skär av testiklarna och sy fast dom på deras hals som en trevlig liten prydnad... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.