AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
2.305

Vandaliserad Ferrari i Sundsvall

Ra
209
Rattmeister
850CiA -92
520dA Touring -08
Länk

Vilken IDIOT!
Han borde blivit stöpt i samma färg som bilen i fråga....Bara tur att man inte råkat ut något sådant. Vet inte vad jag skulle gjort.
Visa användare
2.660
dicka o
E53 X5 3,0ia -05 facelift grafitigrå
vilken idiot...
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Någon som har sett skräckfilmen Saw?
Finns en hel del idéer att hämta där...
Någon som har tillgång till en avlägsen lokal :)

//Bjerser
Sp
210
Sparc
330e -22
Fy faen.
Hoppas han inte kommer undan. Han ska betala var enda öre, gärna med
ränta!
Mentalt labila människor finns överallt!
Le
1.615
Leffo
Trabant 601 -90
Ytterligare en produkt av nedskärningarna inom psykvården.

/L
Ao
50
Aouseus
320 -99
Säkert en vegetarisk vänsteranhängare som inte fick möjlighet att släppa ut några försöksråttor den kvällen och efter att ha lyssnat på reklamen från Max i efterhand kommit på att det faktiskt var kött han precis ätit bara var tvungen att ta ut sin agg...
Sn
1.381
Snajdaren
BMW 635iA -87
BMW 635i -84
BMW 325i cab -89
BMW 528i -97
BMW 740iA -99
MGB GT -66
Gaahh jag hade blivit galen, jävla bonnläpp.
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Det värsta är att vänsteranhängare inte räknas in i psykvården än...

Här är ännu en avundsjuk stackare som tror sig göra något gott i att förstöra andras grejer Länk , några meter ifrån står en vacker E92 som lyckligtvis klarade sig bra. Lite röklukt i värsta fall...
Vilken tråkig liten ursäkt till människa som måste göra något sådant.

Lyckan i avundsjuka ligger i förståelsen av att idioten troligtvis själv aldrig kommer sätta sin fot i och än mindre äga något bättre än en Volvo.
jp
464
jpn
523im -99
ja det är ju helt sjukt hur vissa människor beter sig.
Nog för att man skall skilja på person och egendom, men det är inte utan att man önskar att vandalen får sina genetalier utsatta för motsvarande behandling som han givit det italienska åket.

Jag är glad att något liknande inte hänt mig. Vore surt att bli inlåst för misshandel av en uppenbart hjärndöd individ. Kanske hade det med en bra advokat gått få brottsrubriceringen omskriven till tjuvjakt, vanvård av djur eller liknande, med hänvisning till målsägandes uppenbart begränsade intelligens.

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Ak
136
Ake Persson

BMW 728ia -97
Tragiskt

Ja, jag hade aldrig någonsin vågat parkera en ny Ferrari eller Lamborghini eller dylikt på en liknande parkering som Max,McD. eller Maxi eller huga mig Väla kundparkering.
Mu
616
Mustang

540iat -94
Folk ska Tamejfan respektera andras egendom! Spelar ingen roll vart man parkerar och vilken bil man har.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Hade det varit min bil, hade den där killen troligen andats med hjälp av en respirator nu. Vilka idioter det finns alltså!
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
Har parkerat bilen vid McDonalds ngn enstaka gång. Men brukar se till att jag har uppsikt över bilen trots att den inte är så märkvärdig.
Hade jag haft en Ferrari så hade jag nog nyttjat "drive through".
Men håller med, det är åt h-vete att andra inte kan respektera andras egendom. Många av oss har sparat o släpat för att få ihop till "drömbilen" och vill ha den ifred.
Rekommenderar "Anna Gavaldametoden" som straff för idioter=

Söv dom med Ketalar-skär av testiklarna och sy fast dom på deras hals som en trevlig liten prydnad...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.