|
|
|
|---|---|
|
hej vore det inte ide med ett mc -forum då menar jag givetvis bmw hojar såklart ? | |
|
En spontan tanke är att MC frågor hör hemma under samtliga modeller. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Mycket bra fråga, läge för Mc forum framöver ? Mpower |
|
|
Kanske läge för en helt annan domän då, denna heter ju Autopower. Skulle väl isåfall bli Bikepower, eller på härligt klingande Tyska. Motorradkraft. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
kicken |
tycker jag låter som ett j-vligt bra förslag, ... kort sagt så finns säkert ett underlag för detta...för den observante/intresserade kan tydas ett ökande inslag av "bimmercykles" på vägarna..m.v.h |
|
Fredrik: lite lamt ändå när sidan hade namnet Bmw power innan Bmw som Bmw tycker jag även att jag inte har mc kort... Mpower |
|
|
Jag har aldrig sett att någon ställt en MC fråga på AutoPower. Det finns nog inte speciellt många här som kör eller ägen en BMW Hoj. Det finns ingen anledning till att skapa ett forum som ändå bara kommer att stå tomt. __ Bilblogg: Länk |
|
FredricF |
Länk |
|
Hej mugge det kanske inte finns något forum o ställa hojfrågor på kan vara orsaken .Jag tycker själv att detta forum är så pass snyggt upplagt o seriösa diskussioner på så att ett hojutökande skulle vara kul. |
|
|
BMW som BMW jovisst namnet är detsamma, men tror du det snackas båtmotorer och hjullastare på alla Volvo forum? Volvo som Volvo. Håll MC forumet under egen domän tycker jag som har MC, dock ingen BMW. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
okej inget intresse här då får väl jag ge mig i den diskussionen får söka mig vidare i nåt annat forum tackar för synpunkterna. |
|
Gemini__ |
FredricF hade ju en klockren länk till ett sådant forum du söker. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.