AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.569

Z4 M Roadster eller Z4 M Coupe ?

Sida 2 av 2
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Köp en begagnad M6 istället...
BM
707
BMW-Jonas
M2 beställd!
Coupén är både snyggare och bättre på bana. Varför cab? Vi bor ju i Sverige!

Mvh

Jonas
ub
43
ubbe.j
Bmw 330i touring
Hejsan! Z4 är en underbar bil som cab,Men Coupen är mycket häftigare, mer att köra med så att säga .Jag blev helt såld när jag såg mcoupe´n .Köpte min i April -07 Har haft många Bmw i mitt liv men ingen så Fräck som Min m Coupé
Kul med så många svar och tankar om vilken man ska välja..
jag har nu bestämt mig,det blir en Roadster en svart med med det ljusa skinnet sepang bronze hell.hittat en fullmatad med hifi och navi professional,pdc,mm.
På fredag är den min.
kände också att köper jag coupen så blir det nog inte så stor skillnad mot cayman s.får väl hoppas man blir nöjd nu då.
bilder kommer så fort jag fått den ;)

låter som ett bra val :D ... bara att gratulera... ska du göra några modifieringar på bilen??
Kände lite så med att det spelar ingen roll vilken härlig cuope man har,när det väl är sol och 25 grader varmt så blir man så uvis på alla som glider med cabbar,hehe.
jag gillar ju köra bil och cayman s var en helt underbar kärra att köra på tufft med, jag har kört mycket porsche och det var klart bland det roligaste.
jag tycker inte om att förlora pengar på mina bilaffärer så därför kändes det som läge att sälja den.
sen är det väl så att roadstern verkligen inte gör bort sig på banan heller i alla fall dom tester jag kikat på,eller är det inte så?

tackar,det enda jag ska göra skulle väl vara lite häftigare fälgar 19" BBS Lemans hade suttit fint,hehe..

Grattis!
Det hade nog blivit mitt val också, bra val med specen enl. ovan!

Liten teaser:
Länk

Mvh,
/Wille
Kul med den teasern,tack för den Wille,top gear snubbarna tyckte om den helt klart ;)
Och så var den ju till och med snabbare än min förra bil på bana,ska bli kul att leka med den i sommar känns det som..
Rascal..

Coupén här med.
Rascal, har du någon bild på Z4M med BBS LM? Alltid undrat hur det skulle se ut :)

Manray..det finns en Coupe med dom fälgarna på mobile,lägger med en länk här,bilen är även HR sänkt 25mm,riktigt jävla snyggt,det var den bilen jag tänkt köpa om det hade blivit coupe istället för roadstern,det var dom fälgarna som gjorde att jag blev rejält sugen på coupe...

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.