|
|
|
|---|---|
|
Tja Skeva Rondell Y fälgar (18") leder till att jag har börjat tänka på att köpa andra fälgar. Alpina M5 står högt på listan,men har även hittat andra mycket mycket fina fälgar till bra priser. Däremot är de nog lite fel ET. Har Et 13 på rondell fälgarna, org är 20 om jag inte minns fel. Dessa fälgar är 18"x8,5" fram med Et40! o 18x9,5" bak med Et 22. Jag antar att de går bra bak men fram blir de nog väldit tight. de är ju trots allt 2 cm mer änn org. Fixar jag ner detta med en vad jag kalar det för fusk spacer som blandannat biltema säljer? dessa sänker 10 mm dvs jag får Et30. Räcker detta eller måste jag komma ner mer o isf fixa riktiga spacers lr mer fusk spacers+längre bultar? Tacksam för svar då jag inte hittat nått vettigt om Et40 genom att söka. | |
Transocean |
Ja, med lite temafusk funkar det kalasbra. Juha |
|
bättre att köpa riktiga spacer med nav annars finns det stor risk för obalans.. eftersom att du spacrar förbi navet.. jag köpte spacer från specialfälgar 20mm med nav och det funkade skitbra.. hellre GasHäng än RattGlapp. |
|
|
har oxo detta lill problem med mina HARTGE 19" som för övrigt e till salu.. har riktiga spacers med nav helgjutna svindyra med längre bultar.... funkar kanon o ser hur fett ut som heslt....Länk |
|
|
tackar för tipsen. hittade dock ett par kopior av rondell fälgarna som nu är beställda. tycker de passar bilen väldigt bra och jag slipper då ev problem som kan uppstå med spacers. så om nån vecka står 2 fälgar 8,5"x18" utan däck till salu. dessa funkar klockrent att ha bak men är inte att rekomendera då de vibbar i 80-90.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.