|
|
|
|---|---|
| Tjenare jag behöver ha lite hjälp att sätta dit mina aluminiumringar till intrumentpanelen på min Bmw e34a. Jag lyckas plocka ut hela panelen utan problem men hur ska jag göra sen? Tack på förhand! | |
|
Så här gör man på E36 och det skiljer inte så värst mycket. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Tack för tipset. Bra guide men där det står att man ska klämma in ringarna, menar han då att man inte ska lossa glaset från den svarta plasten som glaset sitter i utan trycka in ringarna genom hålen till mätarna? | |
|
På E36an så får man lirka ringarna genom hålen. IAF så gjorde jag det. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
Tror inte glaset går att lossa från den svarta ramen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Okej som jag trodde. Men då får man ju va försiktig så att dem inte böjs. Vad bör man använda för lim? nått tips? | |
|
Dem jag köpte (enligt mitt mektips) var i plast och gick bra att få in i hålen, dock svåra att trycka dit utifrån med fingrarna genom hålen då som sagt, glaset inte går att ta bort. Mina ringar limmas inte utan sitter berget ändå. Är en lite kant som hakar fast dem när man tryckt in dem i hålet. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Punkarjocke! Var köpte du ringarna? Funderat på sådana till med e34 med, man jag har inte hittat! |
|
| Jimman jag hittade en annons på powerbörsen men annars finns det nog på stylingkompaniet.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.