|
|
|
|---|---|
|
Funkar detta om man har en mk3 av navin, räcker det med att uppgradera till V29.1 och 3-1/63? Eller måste man ha en mk4? Hur gör man för att byta logga? Som visas när man öppnar dörren och kliver in i bilen. | |
| Man kan bara byta splashbild samt ha 3-D vy på MK4.. | |
|
Ok... Det verkar som att det är plug and play mellan mk3 och mk4, så då gäller det bara att hitta en beg mk4 för en ny mk4 är väl inte grartis på BMW... |
|
|
Ok... Det verkar som att det är plug and play mellan mk3 och mk4, så då gäller det bara att hitta en beg mk4 för en ny mk4 är väl inte grartis på BMW... |
|
|
Köp en på Ebay.... BMW tar nog 10-12 papp skulle jag tro.. Jag har moddat min splashbild till ///M5.. Länk |
|
|
Antar att det inte är fiber på E39? Länk |
|
|
Nej En sådan här ska du ha: Länk Men det finns ju billigare..detta var bara ett ex...dom kostar från 400 euro och uppåt |
|
|
BMW tar ca. 20 000 kr för en MK4, och ja det är beställningsvara ;) Helt sanslöst dyrt för en sådan enkel pryl! Personligen tycker jag att Perspective View är överskattat, just eftersom gatnamnen försvinner :/ Det ser flashigt ut, men är föga användbart i navigeringssyfte... Lycka till. Mvh/ Niclas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.