|
|
|
|---|---|
martinv8 |
Den tänds upp när jag startar & visar 2-gröna pinnar, sen försvinner dom. Har visat samma nu i 2år?? |
|
Hej Martin! Mina lampor tändes inte alls efter service hos BMW trotts försök att nollställa. Det visade sig vara fel på pixlarna. Har du bortfall av dessa även på trip samt utetemp är det kanske det som är felorsak. Att du har två gröna kvar efter två år låter lite konstigt, men du kanske inte kört så långt? Jag skickade mitt instrumenthus till Tyskland för rep. (100Euro+frakt). MVH Andreas |
|
martinv8 |
Jo jag har rejäla pixelbortfall... var skickade du instrumentet? 100euro är klart bättre än 6k som min lokala Bmw verkstad ville ha för ett nytt instr. Mvh Martin |
|
Jag skickade till m8-enzo i Tyskland. Han har hjälpt några här på forumet och verkar vara seriös och duktig. Det tog ca 10 dagar att få det fixat och det fungerar perfekt för mig. Att försöka rengöra själv med rengöringsspry som vissa har gjort, även jag, är svårt att få helt bra och risken är att man förstör hela instrumentet. Sök på honom så får du lite mer info. Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.