|
|
|
|---|---|
|
Arrrrggghhh! Nu har de hänt igen. Nått f*n skap till vespa ägare som stulit 2 av mina ventilhattar. Blir så dj**la less på detta. Fick ha de i fred i 3v, sen va 2 st på vift igen... Grrrr... Visst de är en skit sak men "kromade ventilhatts kontot med bmw amblem" är överskridet nu... finns ingen kredit att ta av =) Nån som vet om de finns låsbara krom ventilhattar att köpa? Eller om nån har att skänka 2st ventilhattar modell 6kant utan spår, köpta från gummihuset. Kanske de finns en annan lösning hur man får ha sina "hattar" ifred Skål till alla BMW fantaster! Real x-traktor power =) | |
|
Fick alla mina ventilhattar stulna i somras nere i europa..Fast det verkar som om däckhandlaren jag köpte nya (plast) av nere i europa hade en annan syn på det hela: "Var glad att de bara tog hattarna o inte fälgarna eller bilen..." Mitt tips är att införskaffa sexkants hattar o dra åt de så hårt med verktyg så de ej kan lossas för hand iaf... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Bara säga grattis!!!....dvs att ni blivit påhälsade av ventilhatts korpen ni med!!! Får snart gå tillbaka till vanliga svarta av plast!! Annars kan man ju börja köra locktite gänglåsning,men det blir så jobbigt då man ska fylla på luft! =) MVH Patrik "När man står med båda fötterna på jorden,har man ofta bilen på bilverkstaden!" |
|
Bara 2st på 3 veckor de var lite :). Jag är uppe i 10st på de vecko antalet. Börjar tröttna nu. Det är ju ingen penga fråga då de inte kostar nåt, det är väl de som gör en mest förbannad. Att de inte kan köpa egna. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
Saknar en kromad på min bil med :/ Får väl dra ihop en massbeställning... |
|
|
Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| mina vart också stulna men det roliga va att jag såg de på grannens bil, när jag frågade han vad han hållde på med så svarare han ; jag trodde du hade tagit mina så jag ville ha tillbaks de, han fick behålla de sa jag. sitter faktiskt plast hattar på min då jag inte orkar med sånt | |
|
Är nu uppe i 14st. Jävla snorungar... har sett som en gång men hann inte få tag på dom.. Får jag tag på dom då kan de sluta olyckligt :) 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
| vart så less att jag nmu köpt låsbara dom snurrar bara när man skruvat fast dom. | |
|
De låter intressant. Vart har du köpt de? 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
|
De vore kanon med låsbara. Vart hittar man sådana... satt just o funderade på om man kunde hitta på en egen låsbar med stoppskruv... Real x-traktor power =) |
|
| jag hitta mina på trader men finns säkert nån annantan också funkar fint gör det också=) | |
| tradera | |
|
Satt och läste denna tråden och tänkte att skönt att man klarat sig från detta. När jag senare kommer ut till bilen ser jag till min stora förvåning att 1 st saknas på min bil, och nej, det finns inte en chans i världen att den trillat av...tråkigt. Surfade lite och hittade dessa: Länk någon som testat dem ? /Clas |
|
|
Kanin bra Clas! Ska surfa in o beställa omgående en uppsättning. Real x-traktor power =) |
|
|
Nu har de sänkt dom i pris med.. inte dumt.. Kanske man skulle beställa en uppsättning då :) 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Jonsson |
|
| Ännu en fördel med att ha Alpina fälgar =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.