|
|
|
|---|---|
|
Då det redan kommit förfrågningar om jag kan köra studenter och även ett bröllop så skulle jag vilja smycka bilen lite extra under dessa tillfällen. Att knyta fast ballonger och björkris är inget alternativ så fick jag syn på dessa flaggorna. Var kan man köpa liknande? ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk | |
|
Micke, Profile4U, Flygplatsinfarten 6A i Bromma. Länk Hälsningar Göran |
|
|
Länk Jag startade en tråd om detta förra året. Jag gjorde egna. Jag använde sugploppar från Clabbe O. Sen sprang jag på ett par flaggor på Domus (eller Coop som de kallar det nuförtiden). Det funkar bra. Har dock bara använt dem en gång. I en byhåla i Österrike. Uj vad folk tittade. hehe! mvh |
|
|
Sedärja, då är det bara att ge sig ut på stan och inhandla diverse doningar och pilla ihop själv då. :-) Tack för tipsen! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Då kanske man ska fixa sig ett par grekiska flaggor o sätta på nästa BMW hehe ;) //Panos |
|
|
Finns en butik på Norr Mälarstrand som säljer såna där flagghållare och flaggor. Mats BMW CS #5847 |
|
|
t80196: Finns ingen site eller nummer dit? Kan ju inte gärna åka till Stockholm bara för att köpa flaggor. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Oj! Den butik känner jag igen. Har hämtad bud därifrån när jag jobbade som mcbud i Stockholm. Kommer bara inte ihåg vad butiken heter... Men dom har ganska mycket grejer när det gäller flaggor o sånt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.