|
|
|
|---|---|
|
Kolla detta,kan även hända här med. Länk BMW e lag | |
|
Jävla nötter... Komma i 150 blås till hårt trafikerad T-korsning och inte ens sakta in innan man kör rätt in i den! Borde åka på vårdslöshet i trafik... Vilket land var det i? |
|
|
Skoda va? Luktar österut.. |
|
|
Den påkörda bilen hade sjuk tur i det hela som bara verkar få en smäll på fronten.. Hade den hunnit ut 1-1.5 meter till så hade inte den förare levt! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Sjukt att poliserna inte verkade bry sig ett dugg i att kolla hur det gick med personen/erna i den andra bilen. Det var visst viktigare att kolla hur polisbilen klarade sig.. ----------------- Min bil: Länk |
|
| dom kan ju vara lite chockade själva.. man kanske inte tänker riktigt klart efter den smällen. | |
|
Vart är det någon stans? Åker ju förbi en vit E34T där också när dom ligger på sidan :P |
|
| "NESTE"-skylten säger att det är i Finland | |
|
Neste finns även i andra länder än Finland, men skyltarna liknar extremt mycket de vi har här. Har dock inte sett nån Skoda gestapo-bil här i landet. Ford Mondeo och VW Transporter kör de med.. |
|
| OK! Det visste jag inte! Dock vet jag att polisen kör med bl.a. Skoda här (i Finland) | |
| Såg det där klippet häromdagen. Har för mig att det var Slovakien eller nåt sånt. | |
|
"Åker ju förbi en vit E34T där också när dom ligger på sidan :P" Det är ju det som är vitsen med hela klippet |
|
Gemini__ |
hbengtsson: Näe, det var det verkligen inte. Läskig smäll, hoppas de klarade sig utan större skador iaf. //Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.