|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte bbyta ut min buisness-bandare mot en nyare buisness cd/mp3 att ha tillsammans med växlaren. Undrar från vilken årsmod på e46 som har mp3 och om det finns någon enhet som har aux ingång, för t ex HK drive +plsy och Ipod? tacksam för svar! :-) Mvh Lars E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk | |
|
ingen som har nogon aning? Gär bet på detta tre trådar , med frågor och inte ett svar :-( ...ger upp E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk |
|
| Köp en AUX ingång istället eller en icelink | |
|
Vad menar du med köpa en AUX ingång? :-) Ice link har jag läst om och det är ett alternativ, helt klart :-) Men jag har just köpt HK drive +play och vill få det att funka :-) E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk |
|
|
eeey :-) vad menar du med att köpa AUX ingång? :-) E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk |
|
|
Dietz t.ex säljer kablage som ger en aux-ingång på bmw:s original radio och som du kan koppla in din HK på. Ett annat alternativ är ju att köpa en växlare som tar mp3. |
|
|
aaaha :-) Tack för tipset Hewi ;-) skall kolla upp Dietz E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk |
|
|
kollat upp Dietz och det låter som en lösning för mej :-) Men jag hittar ingenstans att köpa! Någon som vet vart man kan beställa? :-) E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk |
|
|
finns det någon bra länk? mvh simon |
|
|
ja länk vore :) någon lär ju ha handlat sådana förr, eller? jag hittar inget på nätet :( E46 328 Svart som natten, låg som vatten: Länk |
|
| www.densionsweden.se har aux till bmw | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.