|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Hur mycket tar de för vinterdäck? behöver inte tvunget vara 17". | |
|
Har för mig att priset för 16" style 139 med Nokian RSi (dubbfria) var 10800kr. Med GoodYear dubbfria var dom ca 2000 kr billigare. M v h |
|
| Finns det en sajt där man kan se hur style 139 och andra bmw fälgar ser ut? | |
|
Kolla här Länk Just style 139 finns nog inte längre. Den är i alla fall inte med i senaste 1-serie katalogen. Jag gissar att det var därför dom hade en deal med just den fälgen. M v h |
|
|
Enligt BMW i Göteborg kostar en 3-dörrars 120i M-edition från 247.900 kr men så säger de att vill man ha metalliclack så kostar det 6100 kr extra. Jag trodde till M-paket ingick antingen vitt, röd eller Lemans blå, inte att man ska betala för det? Sen trodde jag M-paketet bara gick att få till vissa färger. Kan det verkligen stämma att man ska betala extra om man vill ha en metallic i denna kampanj? Låter konstigt tycker jag. |
|
|
Titansilver, svartmetallic, sparkling gray och lemansblå får man betala extra för eftersom de är metallic-lacker. De klara färgerna karmasinröd och alpinvit är "gratis". Några andra lacker går inte att kombinera med m-sport paket mig veterligen. Mvh, /Wille |
|
|
Kolla denna länk: Länk Står "Välj mellan de klassiska färgerna vitt, blått och rött". Går man in på bmw.se för att bygga en egen 1-serie med M-paket så finns det bara en blå färg dvs Lemans blå. Om blå är en av de klassiska färgerna så borde blått ingå, står inget på länken att man ska behöva betala extra för blått? Så tolkar jag det som iallafall. |
|
| le mans kostade extra när jag köpte... | |
| Ingår det armstöd till förarsätet i denna kampanj? | |
| Ingen som vet om armstöd till förarsätet ingår i denna kampanj? Ni som har köpt bil genom kampanjen fick ni betala extra för det? | |
|
Armstöd ingår i advantagepaketet vilket ingår i M-kampanjen. All info finns på bmw.se M v h |
|
| Är det någon här som kan visa bilder på en röd eller svart 1-serie med M-paket? | |
| Vilket däckmärke och däckdimensioner är det på de 17" som följer med M-paketet? | |
|
Både och i samma tråd: Länk mer karmasinröd: Länk mer svart: Länk ...som du ser är det lite blandat med pre-facelift och facelift. Kolla runt på Länk själv. Med m-sportpaket skulle jag lätt valt karmasinröd av dessa två färger, de hade en röd på BMW Danderyd som jag kollade på ett flertal gånger, klockren färg till e87! Mvh, /Wille |
|
| Nu skall jag förhoppningsvis inte ställa fler frågor för idag beställde jag en 3-dörrars 120i M :) | |
|
Grattis! Utrustning och levdatum? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.