|
|
|
|---|---|
|
behöver snabbt svar om detta =) thx !! som rubriken löd så fann jag inget i sökfunktionen efter mitt svar.. Min bror ska kolla på en 316 e30 - 89 med 318 motor i, hur vet jag vilken motortyp det sitter i den ?? finns det nån stämpel eller betäckning på motorn osv ?? man vill gärna veta om vad som sitter i =) Sen till en annan fråga som jag visserligen vet om men för att försäkra min orolige bror från er så vill han veta hur stor risk att han blir upptäckt på besiktningen med den motorn som sitter i.. Inte det att jag är super duktig på bmw men 316 och 318 men visst ser väl dom nästan identiskt lika ut ?? Mvh Peter. | |
|
Ja motorerna ser likadana ut. Hur du ska veta vilken motor som sitter i din bil är genom att klicka på begangnatguiden och välj e30 sen kan du kolla på bilder på dom olika motorerna. Mvh Andreas |
|
|
ja just de,, man kunde klicka på modellbetäckningen där ja =) Thx.. Sen till min andra fråga om bilprovningen, vad tror ni dom kan säga, eller tror ni dom ens märker nån skillnad.? |
|
|
Dom kommer inte märka något. Mvh Andreas |
|
| Den enda distingta skillnaden mellan bilarna är att 318 har varvräknare, men det har ju inte med motorn att göra.;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.