AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.023

YES! Har köpt M3...!

Sida 1 av 3
Till sist står den i garaget :) Länk Just den!

Ville bara berätta :)

Varför står den i garaget? Ut och kör vetja.

ML
252
MLindqvist
540i (6 vxl) -98
Journalisten verkar inte ha stenkoll på karosskoderna...
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Grattis - grymt fin bil!
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Har du köpt en testbil?
acey:

Ägaren som äger testbilen bor i Norrköping men "jbergin" bor i Stockholm. Antar att "jbergin" har köpt en likadan bil som testbilen men det är bara vad jag tror.
Både jag o bilen figurerande i artikeln bor i sthlm sedan två dagar. Vägverket ligger efter...

Ja just det, "testbil".
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Du är en modig man som vågar köpa en fd pressbil, specielt när det handlar om en prestandabil! :) Men lycka till, M3 CS är väldigt mycket "bang-for-buck".
Tokstolle. Vet du inte hur dessa bilar plågas?? Det tas ingen hänsyn till att motorn är varm. Launchen används flitigt och den klarar inte hur många starter som helst.
Lars Jakobsson
Jo då, den klarar bra många LC...jag har kört över 50 st och ingen förändring på varken prestanda eller nånting annat än!

ca
115
carl
M3 E46 SMGII

GSX-R 1000
äh snacka skit!
va vet ni om det?
ni är bara avundsjuka (acey och kullamannen) för ni inte har en M3:a!
grattis jbergin till en as fet bil =), och lyssna inte på dom andra hobby meckarna!

Lars Jakobsson
Precis! Väldigt nice bil du köpt!

Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
dycker den verkligen så mycket som det står i Artikeln 11,9 ?? min ligger på runt 9,8 blandad, har även legat runt 8,8 då endast landsväg
Visa användare
1.010
cado
335iT M-sport
Steg 3
Maxad

då ligger du bra till när det gäller förbrukining min ligger på just 11.9 blandat men deet beror väll på hur man kör ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
carl: Avundjsuka? Nej, men jag är journalist och vet hur dessa bilar plågas! Om du tittar i min profil ser du snabbt att min (nya) bil är värd mer än en gammal E46 M3 så tror inte avundsjuka har något med saken att göra ;o)
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
acey, syftar du på din Cooper S ? men angående plåga en bil, så ska de väll tåla något eller ? sen hoppas man jo att även ägarna innan har tagit hand om bilen någorlunda, vänta till oljan blir varm osv, en beggad prestanda bil är alltid en risktagning oavsett vem som har haft den innan.
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
Maxad, du måste nog ställa in skärpan på glasögonen! =)

Acey har beställt en Audi TT 3,2 Quattro S-tronic -07

Jag skulle nog också dra mig för att köpa en pressbil, den mår nog aldrig bättre av den körning journalisterna utsätter den för. Sen är det väl klart att alla bilar tål en del, men den delen tar ju för eller senare slut, om du förstår vad jag menar.

Mvh Johan
Lars Jakobsson
Om man väljer en TT framför en M3:a så är det nog dags att att ta sig en stor funderare.

Min drar 14.6 blandad.

Det finns dom som behandlar sina bilar betydligt sämre än journalister, det finns gott om vrak!

Jo
178
Johisco
BMW M6 -09
Porsche Boxster S 2009
Den behöver ju inte vara slut, men som många sagt; en testbil är en testbil.. Jag vet i alla fall en väääldigt dyr M-bil som låg ute på försäljning för ett halvårsen på BMW group som inte jag skulle köpa.... Den lånades ut för testkörning/recension till en jag känner för ett år sen och han körde skiten ur den bilen... Bokstavligt talat!

Dessutom, var det inte en BMW Z4 M som lånades ut till Automobil på vilken motorn rasade totalt..? Den togs väl in och fick en ny motor innan de fick fortsätta recensionen?
Carl: prata inte goja. Jag är absolut inte avundsjuk på någon. Har ägt en egen för några år sedan så jag vet visst vad jag snackar om. Visst är det valfritt men jag skulle aldrig köpa en prestandabil som gått som testbil. Men priset kanske var superlågt?
ca
115
carl
M3 E46 SMGII

GSX-R 1000
Men har någon frågat er va ni tycker om hans bil?
Han ville ju bara säga att han har köpt en as fet bil...
Och sen kommer ni låtsas journalister och andra som tror att dom kan nått och menar att hans nya bil skulle vara kass, har ni kör eller testat ju denna bil och kommit fram till att den är slut?
Sen om man har beställt en ny TJEJ bil (Audi TT) varför är man då inne på autopower och snackar skit för?
Finns det inget eget tjej forum för TT bilar?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.