|
|
|
|---|---|
| Nummer 21 här: Länk skulle jag vilja beställa från BMW, men det verkar inte finna något beställningsnummer? Någon som kan få fram best.nr.? Betyder det att emblemet har slutat tillverkas? | |
|
Kollade nu bara som hastigast, men om du väljer en X5 istället får du upp nummer till emblemet. Ska dock inte svära på att det är exakt samma för bilden ser något annorlunda ut. Står ofta (alltid?) längst ner: Notes: Items pictured but not listed are not installed on your vehicle. Därav förklaringen varför du ej får fram numret till en 540? Vad ska du med emblemet till förresten om man får fråga? ;) //Devva |
|
|
Ja, faktist Länk med best.nr. 51147008542 jag tycker att fonten ser lika ut på båda bilderna? Tänkte eventuellt ha det på bakluckan på min 540. Jag har åkt emblemlöst sen jag köpte den, men jag håller på och gör i ordning den nu, med ny motor, m-paket och ny lack. Jag har aldrig sett 4.4 emblem på en E39, antingen blir det fortsatt embelmlöst, eller så blir det 4.4 emblem. Som du säkert redan vet ligger nämligen M62 motorn i e39an på 4.4Liter, skulle aldrig ens komma på tanken att dekaltrimma, :) Kan nog bli snyggt om man sprayar emblemet med mörk toningsfärg, då blir det som M5ans black crome lister. Hela bilen kommer i övrigt bli kolsvart. |
|
|
Okej, man hör ju oftast tankegångar om att ta bort sådana emblem, inte så ofta att någon vill sätta dit dessa ;) Men kan nog bli bra det där du, släng gärna upp lite bilder sen så man får kika på resultatet. Såg nu att det hänger ett "i" bakom emblemet du länkade till sist, ser visserligen ut att sitta separat så att säga, men kanske vore bra att kolla med BMW om dom eventuellt kan få fram rätt nummer... Dekaltrim ska inte underskattas, man kan vinna många hästkrafter på det ;D //Devva |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Hmm :) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
-Hasso Inte lite Audi att ha emblemet där? :P |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jasså har Audi ett BMW emblem där, hade jag ingen aninga om :) sitter där på X5. ///MVH Hasso Länk |
För övrigt kan man ha ett av annan valör här osså :) Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Ja, Audi har det på sina v8 modeller. Jag kom på att det satt där på X5an också. Är det från en X5 du har köpt ditt emblem? Det var sådär jag hade tänkt mig på bakluckan, tufft :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.