|
|
|
|---|---|
|
Fick dåligt med svar i 5 serie forumet, så jag hoppas att nån här i styling forumet kanske har svar på min fråga.. ? Jag vet att det finns klarglas som är svarta, men jag vill hellst inte ha klarglas. Jag vill ha med samma struktur som orginallykterna, fast mörka, tonade. Nån som vet om det övh finns sånna? | |
|
Letar du efter såna här? Länk Fanns för 5-7år sedan men jag tror dom slutat tillverkas, men hittas på ebay.de. Stephan |
|
|
Njae, nu var det en ganska dålig bild, men jag tycker att det ser så "stylat" ut när dom är så blanka som dom där ser ut att vara. Nog för att bilen ska stylas endel, men jag vill inte att det ska synas så mycket vid första anblick. Ett par röd/vita baklysen är uteslutet i år, skulle sticka ut för mycket när allt annat är svart, antagligen lessnar jag på det, och byter till facelift nästa sommar, men det är en annan femma. Har kikat på Hellas, där jag skulle vilja ha hela lyset i samma nyans som blinkersen är på det ---> Länk Också har jag kikat på ---> Länk . Men det är dom jag tycker andas för mycket styling... Kanske kan hellas blir snygga om man lägger ett tunt laget klarlack med lite svart i, så dom ser röd/svarta ut på dagen, och svarta på natten? Dom håller ju säkert bättre kvalité än dom helsvarta jag länkade till Här ---> Länk är f.ö. framlysena på en trött 540. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.